{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
319 visninger | Oprettet:

Lille Beauty :'-( {{forumTopicSubject}}

Ja, som nogen af jer sikkert har set, vil jeg til og oprette Beauty herinde.
(Fik hende væk fra ejeren i fredags. Nu går hun sammen med to ponyer hun allerede er helt vild med og vrinsker efter dem smiley hehe -)
- I dag da jeg kom derud for og prøve og strigle hende og se hvordan hun vil se ud (Hun har været mishandlet og så forfærgdelig ud !)
Da jeg begynder og nusse hende nyder hun det virkelig. Da jeg så skal til og strigle hende er hun fyldt med ene af skæld, sårskorber, lus, osv. smiley
, Hun har hvert fald ikke set bare Skyggen af en strigle i MEGET lang tid !
Det synes jeg selvf. er synd og vil straks give behandling. Da ser jeg, at hele halsen er fyldt med ar og det samme med bagparten! og hun havde en hævelse på halsen. Hun mangler også et stykke af næseborert da tidligere ejere har klippet hende i næsen smiley
- Blev virkelig gal inden i mig selv..! At nogen kan være sådan nogen ved en hest!? Hun havde også mærker på maven der lige passer med at hun er blevet sparket. Hun er også helt udsultet, så giver hende noget rigtig godt fodder jeg er blevet anbefalet med ALT hvad de overhovedet skal bruge. og allerede nu kan man se resultater smiley
Men bliver bare ked af det når man ser sådan en hest, og får mig virkelig til og tænke på, hvor godt det er, at hun er kommet væk, og at jeg kan tage mig kærligt af hende..

Hvad sys i om sådanne mennesker der behandler dyr sådan?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lille Beauty :'-(
Kommentér på:
Lille Beauty :'-(

Annonce