717 visninger
|
Oprettet:
At oprette en facebookside/blog? {{forumTopicSubject}}
Godaften venner!
Jeg overvejer at oprette en facebookside omhandlende hestene og jeg, mest af alt så min egen private facebookside ikke bliver oversvømmet af hestebilleder mere - folk er vidst lidt irriterede over de 1000 hestebilleder
Jeg er dog meget i tvivl om det overhovedet er noget for mig.
Så til jer, som allerede har oprettet en side; hvad gjorde i jer af tanker før i oprettede? Hvad bruger i siden til/hvad er og eller var formålet - og fungerer det som forventet?
Og til andre; hvad skal der til før at i "følger" en side?
jan 2012
Følger: 115 Følgere: 132 Heste: 2 Svar: 540
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Jeg oprettede min på opfordring af andre her fra HG der gerne ville følge med :o)
Mulighederne for at lave opdateringer her på HG er bare slet ikke gode nok, medmindre det er små indlæg i form af statusbeskeder - også kan man kun vedhæfte et billed og mener ikke det kan være video.
Jeg synes det er ganske hyggeligt og kunne kigge tilbage i tiden og se på hverdags billeder mm. - ting man måske lidt glemmer. Og det er en god måde og holde styr på, hvad der er foregået hvornår ( noget jeg let glemmer ).
Min er ikke oprettet for at få likes og jeg afholder derfor ikke give aways og reklamere derfor heller ikke med siden og deler den 117 steder.
Folk må følge med, hvis de gider og har lyst - ikke fordi der er en godbid i form af en give away e.l i den anden enden :o)
jul 2010
Følger: 72 Følgere: 70 Heste: 7 Emner: 65 Svar: 770
Mange tak for alle jeres svar
apr 2006
Følger: 8 Følgere: 743 Heste: 11 Svar: 342
At den blev så stor med så mange følgere, havde jeg aldrig drømt om ??
aug 2008
Følger: 241 Følgere: 291 Heste: 7 Emner: 725 Svar: 2.830
Jeg følger andre sider hvis de er interessante for mig. Gode billede og videoer, måske hvor de gør noget ud af at fortælle hvorfor de før som de gør osv.
aug 2012
Følger: 37 Følgere: 39 Heste: 4 Emner: 73 Svar: 701
har ingen intentioner om at skulle have mange følgere, og regner heller ikke med nogensinde at lave give away, men blot at kunne opdatere om hestene, så kan jeg se om jeg har nået de mål jeg havde for hestene, og dem der vil kan følge lidt med i deres daglig dag.
engang imellem vil jeg sikkert skrive lidt om hvorfor jeg har valgt lige den trænings form, hvorfpr jeg vælger at fodre som jeg gør osv.
nov 2011
Følger: 353 Følgere: 411 Heste: 8 Emner: 65 Svar: 501
Jeg har både en instagram og facebook. Har haft mest succes med instagram og oprette instagram siden efter facebook. På min facebook har jeg 880 og på min instagram har jeg omkring 5416 følgere.
Jeg hælder mest til instagram
aug 2008
Følger: 241 Følgere: 291 Heste: 7 Emner: 725 Svar: 2.830
At oprette en facebookside/blog?