{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

At oprette en facebookside/blog? {{forumTopicSubject}}

Godaften venner!
Jeg overvejer at oprette en facebookside omhandlende hestene og jeg, mest af alt så min egen private facebookside ikke bliver oversvømmet af hestebilleder mere - folk er vidst lidt irriterede over de 1000 hestebilleder smiley
Jeg er dog meget i tvivl om det overhovedet er noget for mig.
Så til jer, som allerede har oprettet en side; hvad gjorde i jer af tanker før i oprettede? Hvad bruger i siden til/hvad er og eller var formålet - og fungerer det som forventet?
Og til andre; hvad skal der til før at i "følger" en side?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At oprette en facebookside/blog?
  • #1   26. mar 2017 Jeg gjorde det for at min egen facebook ikke blev fuldstændig spammet med hestebilleder. Desuden bruger jeg den til at fortælle lidt om min hverdag med hestene, og til at promovere min sponsor. Her er et link til min, så kan du se hvad jeg har af opslag smiley https://www.facebook.com/frejafeicarstensenartosfirstimpression/?ref=aymt_homepage_panel

• #2   26. mar 2017
    Jeg oprettede min på opfordring af andre her fra HG der gerne ville følge med :o)

Mulighederne for at lave opdateringer her på HG er bare slet ikke gode nok, medmindre det er små indlæg i form af statusbeskeder - også kan man kun vedhæfte et billed og mener ikke det kan være video.

Jeg synes det er ganske hyggeligt og kunne kigge tilbage i tiden og se på hverdags billeder mm. - ting man måske lidt glemmer. Og det er en god måde og holde styr på, hvad der er foregået hvornår ( noget jeg let glemmer ).

Min er ikke oprettet for at få likes og jeg afholder derfor ikke give aways og reklamere derfor heller ikke med siden og deler den 117 steder.

Folk må følge med, hvis de gider og har lyst - ikke fordi der er en godbid i form af en give away e.l i den anden enden :o)

• #4   26. mar 2017 Jeg kan svagt fornemme, at der er en tendens til at oversvømme ens fb med heste - fantastisk, haha!
    Mange tak for alle jeres svar smiley

• #5   26. mar 2017 Jeg oprettede min Facebook side på opfordring fra heste mennesker der ønskede at følge med i min træning og hestens udvikling. Derudover gjorde jeg mig af tanker om hvad jeg ville med den. For mig var det fint bare at have et sted jeg kunne ligge billeder, Update, videoer og sådan ud for egen skyld og dem der ville følge med.

At den blev så stor med så mange følgere, havde jeg aldrig drømt om ??

• #6   27. mar 2017 Jeg oprettede min i sin tid, da flere herinde foreslog det. Derud over synes jeg det er rart ikke at overspamme min egen profil med heste. Og så fungere det perfekt som en "heste-dagbog".
    Jeg følger andre sider hvis de er interessante for mig. Gode billede og videoer, måske hvor de gør noget ud af at fortælle hvorfor de før som de gør osv. smiley

• #7   27. mar 2017 jeg oprettet den for ikke hele tiden at ligge billeder op på min egen Facebook profil, ligger rigeligt billeder op af min datter der hele tiden. ??

har ingen intentioner om at skulle have mange følgere, og regner heller ikke med nogensinde at lave give away, men blot at kunne opdatere om hestene, så kan jeg se om jeg har nået de mål jeg havde for hestene, og dem der vil kan følge lidt med i deres daglig dag.

engang imellem vil jeg sikkert skrive lidt om hvorfor jeg har valgt lige den trænings form, hvorfpr jeg vælger at fodre som jeg gør osv.

• #8   27. mar 2017 Jeg vil klart anbefale at lave en instagram blog istedet. Skal det bare være opbevaring til billeder, så lav en gruppe med dig selv på facebook. smiley
    Jeg har både en instagram og facebook. Har haft mest succes med instagram og oprette instagram siden efter facebook. På min facebook har jeg 880 og på min instagram har jeg omkring 5416 følgere.
    Jeg hælder mest til instagram smiley

• #9   27. mar 2017 Et lille sidespring.. Hvordan opretter man egentlig en "ekstra" instagram ved siden af den "personlige"? smiley

Kommentér på:
At oprette en facebookside/blog?

Annonce