{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

Ridelejer {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen håber der er nogen der vil tage sig tid til at svare på disse spørgsmål. Det ville være en kæmpe hjælp for mig smiley

- Når du skal på ridelejer hvad kigger du så efter?
-Hvilke ting skal der være det sted hvor dui vil tage hen?
- Hvad vil du gerne lave på den ridelejer du tager på? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridelejer
  • #1   9. maj 2017 1: Jeg kigger efter, at faciliteterne er gode og efter hvor mange års erfaring ridelejren har smiley

    2: Der skal være nogle rolige heste, og mulighed for noget turridning og noget baneridning.

    3: Ride og så nogle forskellige sociale aktiviteter med de andre på lejren smiley


  • #2   9. maj 2017 Tak for di svar smiley

  • #3   10. maj 2017 Nu er jeg nok for gammel til en decideret ridelejr, men skulle jeg på rideferie eller "ridekursus", ville jeg tænke over følgende:

    Når du skal på ridelejr hvad kigger du så efter?
    At faciliteterne er i god stand, og virker sikre og holdbare. At der er god med foldtid og store bokse, samt mulighed for at låse udstyr inde. Og så ville jeg være kritisk omkring undervisere - hvor meget erfaring har de og på hvilket niveau? Hvilke metoder underviser de ud fra - og hvor mange er der på holdene (i forhold til, om der kan gives tilpas opmærksomhed til hver enkel deltager). Hvor meget undervisning er der, og hvilken form (kun ridning, eller er der også teori)?

    Hvilke ting skal der være det sted hvor du vil tage hen?
    Det har jeg allerede beskrevet lidt i ovenstående, men gode, store bokse, ordentlige folde, en god og drænet ridebane, der ikke er for tung at ride på. Ordentlige boligforhold - at der er rent, pænt og opryddet både på værelser, toiletter, opholdsrum, køkken osv. At stalde og udendørsarealer er pæne og ordentlige, i god stand - og at de er sikre at færdes på, både for heste og mennesker.

    Hvad vil du gerne lave på den ridelejr du tager på?
    Jeg vil gerne have ordentlig, kvalificeret undervisning, hvor der er mulighed for at jeg kan arbejde grundigt med de udfordringer min hest og jeg har. At undervisningen er varieret, og gerne med mulighed for at det kan tilpasses hvad holdet har lyst til - evt. også hvad hver enkelt har lyst til. Meget gerne med mulighed for skovtur. Jeg vil også gerne have teoretisk undervisning, der er lidt mere dybdegående og teknisk, så man føler man lærer noget nyt.


  • #4   10. maj 2017 - Når du skal på ridelejer hvad kigger du så efter?
    En god hjemme side som ser professionel ud og alle oplysninger står på.(tid, sted, dato osv)
    Jeg ville kigge efter faciliteterne på stedet, såsom, ridehus, udendørsbane, bokse, tur muligheder og beliggenhed (tænker på for meget trafik i nærheden) og hvor meget information der ville være på forhånd, da jeg synes ofte det er manglende..Så ville jeg også kigge på undervisere, om det er dressur, spring eller hvilke kategori ridelejeren mest henvender sig til og hvor meget erfaring underviserne/dem der holder ridelejeren har af erfaring inden for dette. Så ville jeg nok også kigger efter teori omkring hestens krop/byggelse, foder, giftige planter osv.

    -Hvilke ting skal der være det sted hvor dui vil tage hen?
    Det skrevet ovenover.

    - Hvad vil du gerne lave på den ridelejer du tager på?
    Jeg ville gerne have noget teori om bla foder, planter, hestens opbygning, træningstekniker. Ture, trick undervisning, dressur eller undervisning der tager udgangspunkt i det hest og rytter er gang med eller har problemer med. smiley


Kommentér på:
Ridelejer

Annonce