{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

Howrse - værdipasfrø og avl! {{forumTopicSubject}}

Hej! smiley

Jeg kan nu se, at jeg kan så værdipasfrø på min mark... - Men jeg mangler frøene!
Hvordan får jeg fat i dem?!

Derudover er jeg nået ret langt med min avl med Tennessee Walker, og jeg er nu nået dertil, at jeg har fået to hingsteføl med 3.151,78 i genetisk potentiale. Og så vidt jeg kan se, er der hverken Tennessee hingste eller hopper til salg med højere GP, så jeg føler ikke rigtig, jeg kan komme videre med avlen... Stopper det så her? Når jeg så bare "dead end" og må begynde at avle på en ny race?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Howrse - værdipasfrø og avl!
  • #1   1. jun 2017 Altså jeg har både hopper og hingste til salg med højere gp, kan ikke helt forstå hvordan du ikke kan finde nogen da der er mange.. smiley Kan ikke svare på det med værdipasfrøene da jeg ikke selv ved noget om dem.

• #2   1. jun 2017 Normalt blupper man en hoppe, laver et føl og blupper så en hingst osv

Værdipas frø kan en gang i mellem købes i butikken.

• Malene J
    Malene J Tilmeldt:
    dec 2006

Følger: 2 Emner: 11 Svar: 182
    #3   1. jun 2017 Husk måske at bruge howrse gruppen her på hestegalleriet, bare fremadrettet smiley

angående frøene, så har de kun været 3 dage i alt på howrse dk. som efterhånden er over 6 år gammel.. frøene har kun været på dagen hvor howrse dk fyldte år, de føreste to år. Så gik der 3 år og vi har i år lige haft dem igen, igen kun den ene dag og igen på howrse fødselsdag.. Om de kommer næste år, på howrse dk´s fødselsdag, ved kun dem bag howrse og de melder aldrig sådan noget ud, de skriver det kun lige på dagen ;).

Du skal bruge 25 for at få et enkel værdipas. De koster 800 eq stk og du kan maks købe 25 frø, på sådan en dag, så så mange som mulig får fat i de frø smiley

• #4   2. jun 2017 Lea J: Avler du Tennessee? smiley

• #5   2. jun 2017 Ja når jeg er der inde, det er mig der er seem17 smiley

Kommentér på:
Howrse - værdipasfrø og avl!

Annonce