599 visninger
|
Oprettet:
Howrse - værdipasfrø og avl! {{forumTopicSubject}}
Hej!
Jeg kan nu se, at jeg kan så værdipasfrø på min mark... - Men jeg mangler frøene!
Hvordan får jeg fat i dem?!
Derudover er jeg nået ret langt med min avl med Tennessee Walker, og jeg er nu nået dertil, at jeg har fået to hingsteføl med 3.151,78 i genetisk potentiale. Og så vidt jeg kan se, er der hverken Tennessee hingste eller hopper til salg med højere GP, så jeg føler ikke rigtig, jeg kan komme videre med avlen... Stopper det så her? Når jeg så bare "dead end" og må begynde at avle på en ny race?
nov 2013
Følger: 18 Følgere: 12 Heste: 2 Svar: 6
maj 2011
Følger: 24 Følgere: 28 Heste: 3 Emner: 101 Svar: 986
Værdipas frø kan en gang i mellem købes i butikken.
dec 2006
Følger: 2 Emner: 11 Svar: 182
angående frøene, så har de kun været 3 dage i alt på howrse dk. som efterhånden er over 6 år gammel.. frøene har kun været på dagen hvor howrse dk fyldte år, de føreste to år. Så gik der 3 år og vi har i år lige haft dem igen, igen kun den ene dag og igen på howrse fødselsdag.. Om de kommer næste år, på howrse dk´s fødselsdag, ved kun dem bag howrse og de melder aldrig sådan noget ud, de skriver det kun lige på dagen ;).
Du skal bruge 25 for at få et enkel værdipas. De koster 800 eq stk og du kan maks købe 25 frø, på sådan en dag, så så mange som mulig får fat i de frø
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 36
nov 2013
Følger: 18 Følgere: 12 Heste: 2 Svar: 6
Howrse - værdipasfrø og avl!