{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt sæde i sadel
  • #1   21. nov 2017 Det er ret pebret, da alting skal skilles ad. En af mine veninder fik nyt sædeskind på sit højtelskede gamle hakkebræt for nogle år siden - og sadelmageren undrede sig meget over opgaven, for det kunne slet ikke betale sig på den ældgamle sadel, men han syntes det var en sjov opgave.

Hun fik nyt sædeskind og ny polstring i sædet (hun sad efterhånden på den bare bom), og det kostede omkring 4.000 - jeg husker ikke den eksakte pris, men det kan en sadelmager sikkert oplyse dig om ved en opringning...

• #2   21. nov 2017 For en 10-12 år siden, fik jeg skiftet sædet på en sadel, det kostede omkring 3000,-

At sadlen så kom retur og havde fået nye sadelklapper, og måtte af sted en gang mere, gjore så ikke noget smiley

• #3   21. nov 2017 Jeg har selv overvejet det til min gamle sadel, men det kan simpelthen ikke betale sig på en gammel sadel, det er det dyreste du kan få lavet ved en sadel og koster omkring 3000 alt efter sadelmager smiley

• #4   21. nov 2017 Uhh det er dyrt, det kan jo nok sjældent betale sig så.. ?? tak for svar!

• #5   21. nov 2017 Nej, det kan kun betale sig, hvis det er en næsten ny (dyr) sadel, der får en skade ~ eller hvis man, som min veninde, har et helt specielt forhold til sin sadel smiley

• #6   21. nov 2017 Min var en demo sadel, hvor der var en flænge i sædet.
    Jeg fik en helt ny sadel til halv pris, incl skift af sædet. Vejlede pris var dengang omkring de 20.000,-

Jeg har stadigvæk sadlen, den er flittigt brugt, og er nu blevet tilpasset til hest nr 3.
    Så kvalitet betaler sig.

Kommentér på:
Nyt sæde i sadel

Annonce