{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Catago fir-tech vs"

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Catago fir-tech vs Back on track
  • #1   24. nov 2017 Jeg har Catago firtech underlag og hut, og jeg er rigtig glad for det! Jeg synes det er utrolig lækkert og behageligt materiale smiley

  • #2   24. nov 2017 Celina E.

    Har du kunnet mærke forskel på din hest når du bruger det?


  • #3   24. nov 2017 Jeg har lige købt hutten så den har jeg ikke fået brugt nok endnu, men underlaget ja. Hendes ryg er varm, selv hvis vi kun har skridtet en tur

  • #4   24. nov 2017 Jeg mener ikke, at der er lavet nogle undersøgelser med Catagos Fir-Tech, som der er med BOT. Eller dvs. jeg har endnu ikke fundet nogle undersøgelser, hvilket er lidt ærgerligt, så man rigtig kunne holde det oppe mod BOT, i stedet for at vurdere det udfra, om hesten er varm eller ej. Jeg har underlaget fra deres serie, og det er altså primært købt, fordi jeg synes, det var pænt, og hvis det så havde en effekt, så var det da også dejligt. Jeg kan ikke mærke forskel på min hest, om hun går med det underlag eller et alm. - heller ikke hvis jeg mærker efter ift. varme.

  • #5   26. nov 2017 Jeg sværger til BOT, og elsker deres produkter. Jeg har både BOT staldgamacher og dem fra Catago fir-tech. Mht. effekten synes jeg ikke, jeg kan mærke forskel. Men velcroen er noget stærkere i dem fra Catago end fra BOT, så jeg tror at jeg vil købe Catago staldgamacher en anden gang smiley
    Til info er Catago lidt større i det end BOT, så min hest, der har L i BOT bruger M i Catago.


Kommentér på:
Catago fir-tech vs Back on track

Annonce