{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

Hesteforsikring - What to do {{forumTopicSubject}}

Kom med nogle gode og billige hesteforsikringer.

Hvad kan i anbefale og hvad giver i ca? Ved godt at det afhænger af meget, så gerne lige skriv lidt om hesten og hvad den er forsikret for (hvis i vil) smiley og gerne hvad i får i forsikringen.

Er ude efter nogle der betaler til dyrlægeregninger og så livsforsikring - uanvendelighed er ligemeget.

Har kigget på Agria, nogle erfaringer der?

Mange tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hesteforsikring - What to do
  • #3   4. jan 2018 Okay tak, så er agria lige umiddelbart billigere smiley

• #4   5. jan 2018 jeg skal også ringe imorgen til agria og snakke med dem fik svar på de betragter min som arabisk halvblod så jeg kan få safe sygeforsikring med genoptrænings forsikring 914 selvrisiko og 10 % variabel selvrisiko for 227 kr om måneden men vil ikke tegne den før jeg ved mere omkring det hele jeg vil ikke have liv og uanvendelighed jeg vil højest sandsynligt ikke have en hest mere efter hende her og jeg vil vælge hvornår den kan dø og er lige glad med at få penge for det!:D men jeg synes agria lyder god så nu må vi se efter en snak med dem om jeg har samme mavefornemmelse smiley

• #5   5. jan 2018 Ud fra den beregning jeg lavede på agria synes jeg også det så fornuftigt ud, dog skulle jeg betale 333 kr om måneden, men det er også okay ift Tryg hvor jeg skulle af med mindst 500 om måneden.

Jeg skal bare ind og læse nærmere om præcis hvad de dækker og hvilke situationer smiley

• #6   5. jan 2018 jeg prøvede at læse nærmere dog har jeg aldrig haft andet end ansvar på min hest så jeg ringer bare det er meget nemmere så kan jeg få det skåret ud i pap smiley

• #7   5. jan 2018 Så vidt jeg husker så læste jeg en på facebook som havde fravalgt Agria, selvom de var billigst, fordi de har lidt forskelligt stående med småt som potentielt kan bruges til at undgå at skulle betale for skader osv.

Der var bl.a. noget om at de ikke dækkede hvis hesten ikke var opstaldet i 100% lovlige forhold, og det var ikke specificeret at det skulle være skader forsaget af det ulovlige men henviste vidst mere til skader generelt.

• #8   5. jan 2018 Da jeg kiggede forsikring sidst var agria nok det billigste jeg fandt..

tidligere havde jeg min tidligere vallak forsikret hos dansk hesteforsikring.. livsforsikret (20.000kr) og sygeforsikret kostede lige knap 3000kr om året..
    meeen vil så også sige at jeg nåede at have forsikringen i 3år altså 9000kr betalte jeg men jeg nåede at få betalt regninger for omkring 20.000kr smiley så jeg tjente faktisk 11.000kr på at han var forsikret..

Og jeg har aldrig haft problemer med dansk hesteforsikring, sendte bare regningen pr. mail og efter få dage stod pengene på min konto..

• #9   5. jan 2018 Min er forsikret hos Tryg. min er forsikret for 25000 livs- uanvendelig- og sygeforsikring 5000 om året.
    Til trods for at min det sidste år har været dyr i dyrlæge regninger pga skade har der ikke være problemer overhovedet med at få dækket regningerne.

• #10   9. jan 2018 Jeg har dansk hesteforsikring til begge mine, og hold da op hvor har vi været glad for at have dem. Vi har livsforsikring og sygeforsikring. Begge mine heste har døjet med langvarige skader, med mange dyrlægebesøg, og der har aldrig været noget med forsikringen, de har sendt penge indenfor 3 dage alle gange. Kan klart anbefale dem, det kan godt være de er lidt dyrere, men klart alle pengene værd! smiley

Kommentér på:
Hesteforsikring - What to do

Annonce