{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

Idéer til hår {{forumTopicSubject}}

Hej hg.
Nu er jeg ved at være godt og grundig træt af mit hår.
Jeg har ikke farvet i 4 år, eller jo, kun en tone, for at få spidser i samme farve, hver 2 år.

Jeg har helt glat hår, det er langt, og går ned til skulderbladene. Det er mega tyndt, og elektrisk, og så er det så standart leverpostejs-kommune farve. Og så er jeg i år, ikke den mest solbrune.

Har i nogle idéer til at give fylde? Og idéer til en eller to farver?

Jeg har før haft platin blond, med sort under, jeg ønsker ikke at få mit hår afbleget, da skaden har været sket. (Derfor har jeg ikke farvet hår så længe) ønsker heller ikke farver, der skal opfriskes hver uge, for at holde farven. Her tænker jeg postkasserød, osv. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Idéer til hår
  • #1   8. jan 2018 Har du overvejet at få det kort.. Det gør det lettere at løfte og lave nogle både vilde, men også elegante frisurer..
    noget ala denne længde og så i en varm brun..

    https://goo.gl/images/BT5hBv


  • #2   8. jan 2018 Har haft det kort på den måde før. Synes jeg lignede en oppustet kylling, da min hovedform er for rund smiley

  • #3   8. jan 2018 Ja okay smiley


  • #4   8. jan 2018 Det er måske nemmere, hvis jeg ligger et billede op, af mig selv. Selvom jeg ikke ervendens mester i at fotografere mig selv. smiley

  • #5   8. jan 2018 har selv samme problem... syntes hvis man sover med knold giver det lidt ekstra.. farve har jeg aldrig prøvet.

  • #6   8. jan 2018 Striber/ reflekser. Det giver naturligt liv i håret. Det kan være mørke toner eller lyse? Men opsøg en frisør og spørg der. De er uddannet i at foreslå frisure afhængig af hovedform, stil mm. Jeg går altid til frisør når jeg trænger til drastisk ændring.

  • #7   8. jan 2018 Her er lige et billede

    profilbillede
  • #8   8. jan 2018 Jeg tror, at det ville klæde dig med en lidt skarp page lige over skuldrene. smiley

  • #9   8. jan 2018 Jeg ville rådføre mig hos min frisør - mest fordi hun har viden om trends, hovedformer, hårtyper mm.

  • #10   8. jan 2018 Jeg vil anbefale dig ikke at farve.
    Mit er meget ligesom dit lyder det til.

    Og har ødelagt det med afblegning og hårfarve.

    Min erfaring siger mig at hvis man ændre lidt i sit hår så genere farven ikke nær så meget.
    Jeg tænker man køre træt i sin hårfarve. Men ved at bryde på en anden måde kan det give liv tilbage til dit hår så det ikke genere dig hvilket farve det har smiley

    Jeg har skiftet fra midterskilning til sideskilning. Det har virkelig gjort en forskel for mig og giver mere liv i mit hår syntes jeg. smiley
    Og så sørger jeg for altid at have det sat op på en eller anden måde da det også giver det mere liv syntes jeg.
    F.eks bare lige at sætte pandehåret op eller sådan noget. Det bryder også.

    I forholds til at dit hår er elektrisk då prøv hårkuren fra madras (den grønne) jeg har også haft meget elektrisk hår, men efter jeg er begyndt at bruge Matas shampoo og hårkur så har jeg fået rigtig behageligt hår igen. Og det endda på trods af 2 afblegninger smiley

    I forholds til fylde så har jeg gode erfaringer med at krølle mit hår op til fester osv. Ikke med et krøljern men med volume-skum.
    Jeg bukker mig frem. Fordeler ca 2 små håndfulde skum i mit hår mens jeg trykker håret op ad så det begynder at Kruse.
    Så samler jeg alt håret i en knold på toppen og sætter en elastik i.
    Efter 15 til 30 minutter tager jeg det ud. Ryster hovedet vildt så det faldet ned og sætter sig forholdsvis flot og så kan man putte hårlak i, eller vente til krøllerne falder lidt igen alt efter hvor meget krøl man vil have smiley


  • #11   8. jan 2018 Her er det så afbleget men der kan du se hvordan mit hår normaltvis ser ud sådan i stuktur smiley

    profilbillede
  • #12   8. jan 2018 Her kan du se de krøller jeg snakker om smiley

    profilbillede
  • #13   8. jan 2018 Og et billede af min naturfarve smiley

    profilbillede
  • #14   8. jan 2018 Ja, afblegning, er noget skidt. Den gang jeg havde bleget, var mit hår så kruset, og hvis jeg tog et strå og trak, blev det 15 cm længere, og sagde samme lyd som en køkkenelastik. Det er prøvet, og jeg gør det aldrig igen.

    Kan godt lide ideen med pandehåret. Synes det er flot med fletningen.
    Men med to børn, og heltiske morgener, står hår opsætningen ikke på 1 smiley

    Elsker krøller, synes det er så flot. smiley


  • #15   8. jan 2018 Her var jeg blond. smiley

    profilbillede
  • #16   8. jan 2018 Da jeg havde langt hår, så flettede jeg det til tider når det var vådt og lod det sidde natten over. Det gav noget krøl, som lidt brød med mit almindelige hår smiley

  • #17   8. jan 2018 Du kan bruge nogle penge på at få mere fyld ved enten Biotin, som til heste ( det virker på mine heste ) eller få mere fyld med ekstensions.
    Meget glat hår krøller en smule når det er vådt. Udnyt det og stiv det af med skum mens det er vådt. Friser det forsigtigt med fingrene når det er tørt og du har de fineste bølger, der fylder i en opsat frisure. Yderligere kan du tupere det let med en kam. Ikke for meget da det ellers er svært at rede ud.

    Ps jeg syntes du har en smuk hårfarve. Den er bestemt ikke leverpostej, men smuk blond


  • #18   8. jan 2018 Therese:
    Hahah. Sådan gør mit hvis det er vådt også før det nogensinde havde været farvet smiley

    Og kan godt se det er svært med håropsætning når man har børn.
    Jeg vil dog sige at min hverdagsopsætning er 2 hårnåle til at tage pandehåret det tager 1 minut smiley

    Jeg er nemlig typen der står op 10 minutter før jeg skal ud af døren smiley


Kommentér på:
Idéer til hår

Annonce