{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.937 visninger | Oprettet:

Akvarelmaling på lærred {{forumTopicSubject}}

Hej, har fået en masse akvarelfarver i julegave og kunne godt tænke mig at prøve at male et lille billede, jeg har derfor købt et lærred i Søstrene Grene, så jeg kan komme i gang, men er nu kommet i tvivl om man kan male med akvarel på et lærred eller om man skal købe noget særligt akvarelpapir? Mit lærred er i ren bomuld smiley
Håber der er nogen som har lidt mere forstand på det end mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Akvarelmaling på lærred
  • #1   8. jan 2018 Jeg har aldrig prøvet det (eller set andre gøre det) - men jeg vil tro, at lærredet suger alt for meget. Ligesom almindeligt tegnepapir modsat suger for lidt. Jeg har en del erfaring med tegning og maling, og umiddelbart tænker jeg, at det ikke vil blive helt godt. Så jo, det bedste er at få fat på noget akvaralpapir. smiley

• #2   8. jan 2018 Okay mange tak for svar smiley

• #4   9. jan 2018 har aldrig hørt om at male med akvarel på lærred. Akvareller skal bruges på akvarelpapir. jeg har før købt noget i tiger til billige penge og i en god kvalitet. det kan varmt anbefales. mener nok at det var indpakket i gennemsigtig plastik med nogle blå klatter på.

• #5   9. jan 2018 Fik købt noget akvarelpapir i Bog og idé i går og kom igang med at male smiley
    Tak for hjælpen alle sammen smiley

Kommentér på:
Akvarelmaling på lærred

Annonce