{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Hjemmelavet spring {{forumTopicSubject}}

Heei alle sammen... smiley
Jeg ville høre om i selv laver jeres spring eller køber dem... Hvordan de så ser ud??????

Min far lavede de vildste hjemmelavet spring til min konfirmation få nogle år siden.. Der er mange der ikk tror at ikk er hjemmelavet men det er de smiley smiley smiley

Jeg er sindssyg glad for dem?? og ville gerne vise jer dem smiley
Hva synes i om dem.....?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjemmelavet spring
  • #1   24. feb 2018 Jeg har købt plastik-kavalettis som jeg bruger til spring smiley

Og hold op hvor er det flot! Kan godt forstå du gerne vil vise dem frem! Sej far du har!! smiley

• #2   24. feb 2018 Wow de er flotte! smiley og sej farve han har valgt istedet for at gå med standard rød/hvid eller lign.

Jeg har også en rigtig sød far der har hjulpet med at lave spring til min bane. Jeg har oprettet et album herinde for nogle år siden med nogen af dem. Der er kommet flere til siden bla vinger til triblebarre og bom/fyld med danmarksflag, gule/orange bomme og så fik jeg i fødselsdagsgave 6 stk store hvide plastikcavalettis som også kan bruges som spring. smiley dem er jeg ret glad for.

profilbillede
  • #4   24. feb 2018 Alle mine er også hjemmelavede smiley
    De er virkelig flotte dem din far har lavet!

• #5   24. feb 2018 Superflotte spring smiley Sej far du har!
    Jeg har kun cavalettis. Min søde far har lavet et par kryds-cavalettis til mig og så har jeg købt nogle forskellige cavalettiblokke og bomme også Bruger det mest til agility.
    Jeg ville mægtig gerne have nogle fine spring ligesom dem din far har lavet til dig. Ikke fordi jeg springer, men fordi det bare ville se så flot ud på ridebanen smiley

Kommentér på:
Hjemmelavet spring

Annonce