{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
879 visninger | Oprettet:

Smed - HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hey ^^

Nå, sagen er den at jeg har brugt for en dygtig smed, med god tålmodighed og gør et godt stykke arbejde (Det tror jeg vist vi alle søger xD)

Anyway, det drejer sig om at jeg skal have lagt 4 sko på min hoppe. Hun har aldrig prøvet det før, og hun bliver 9. Hun har altid haft lidt med benene, men er generelt meget sød.

Jeg havde en smed som jeg gerne ville bruge, men han er umulige at komme i kontakt med, og nu har jeg altså opgivet.

Så derfor HG'er - har I nogle I kan anbefale?
(Hesten står i Nordsjælland).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smed - HJÆLP
  • #1   11. apr 2018 Alt efter hvorhenne, så ville jeg til hver en tid anbefale Hornecker Beslagsmedie. Brugte ham til min gamle dame, som aldrig havde været glad for smede, og han var super til hende smiley


  • #2   11. apr 2018 Hvor langt har han kørt op før? smiley Ved du det? ^^

  • #3   11. apr 2018 Han kørte op omkring Farum, når min hoppe skulle have smed

  • #4   11. apr 2018 Tak for svar ^^
    Han lyder virkelig dygtig (af det jeg har læst), jeg tror bare desværre min hest står for langt væk så smiley


  • #5   11. apr 2018 nynnes beslagsmedie hun er god og til at stole på.
    hendes tålmodighed er helt i top smiley


  • #6   11. apr 2018 Dolly: tak for svar ^^
    Det kommer bare til at blive hurtigt rigtig dyrt i kørsel ^^!


  • #7   11. apr 2018 jeg vil også sige hvis Sef vil så er han super god!
    min hest var en af de heste smede opgav og ville have jeg skulle have dyrlæge til at bedøve først og hun skulle altså have sko på.... første gang stejlede hun 20-30 gange og ikke en snært af mistet tålmodighed hos ham! hun vil heller ikke have jeg holder benet længe generalt og jeg øver stadig med jeg gør som smeden og banker med en hovrenser så den lidt får følelsen af der bliver banket sko på... Sef er den eneste hun kan acceptere og hun bryder sig ikke om mænd rør ved hende ( min kæreste måtte sjældent i starten) vi er nået til hesten står i kæderne og acceptere det imens hun får godbidder hvilket ikke var nok i starten og der kunne hun ikke stå bundet heller... min fik først sko på som 11 års og bliver nu snart 13 år og hun have først problemer med smed da hun skulle have sko på smiley sef er den der har virket for os!


  • #8   11. apr 2018 Julie: han lyder super dygtigt, jeg tror bare at Hillerød området er for langt væk, når han skriver at han kører i KBH og omegn... jeg kan selvfølgelig altid høre ham ad.

  • #9   11. apr 2018 ellers er der vidst en der hedder Lasse fra slangerup? han tog min hest som unghest og var den der gjorde hun stod stille til beskæring og så med sko fik hun så en dårlig oplevelse... kan virkelig ikke huske hvad han ellers hedder så det er ikke til meget hjælp men han er fra nordsjælland og er ligeså god men dyre en sef smiley

  • #10   11. apr 2018 FANDT HAM!
    LA Beslagsmedie han er også super god og tålmodig! smiley


  • #11   11. apr 2018 Julie: Jeg kender Lars fra La beslagsmedie smiley Det var egentligt ham jeg ville haft brugt, men kan ikke få fat i manden, så nu har jeg opgivet det.

  • #12   11. apr 2018 nå ej øv! jeg har en gang måtte bruge ham for at give min en tabt sko på da jeg ikke ville bruge tidl smed og ikke vidste sef fandtes så jeg skrev til ham og han svarede efter 2 timer og kom 2 dage efter (jeg gav så min hest beroligene så den ikke var så tosset) så det har jeg ikke oplevet med ham jeg fik også regning med det samme smiley

  • #13   11. apr 2018 Hvad med Martin Schmidt, han er super dygtig og tålmodig. Han skoer min hystade af en hoppe til UG. Han er rolig og laver et super flot arbejde. Han bor i Frederiksværk/Ølsted så vidt jeg ved smiley

  • #14   11. apr 2018 Jeg plejede heller ikke at have problemer med ham som sådan, og han gør et godt stykke arbejde, helt klart, og har haft et godt samarbejde med ham, men må indrømme at nu gider jeg ikke prøve mere...

  • #15   11. apr 2018 Camilla: tak ^^ jeg undersøger ham lige ^v^

  • #16   11. apr 2018 Forståeligt!! jeg brød mig ikke om min tidl smed virkede nervøs om min hest så det var synd for dem begge jeg har intet at sætte på hans arbejde men han turde dårligt tage bagbene og beskære ordenligt fordi min hoppe er et nervevrag så det stoppede jeg for deres begges skyld han svarede altid inden men derefter når jeg passede heste der brugte ham og jeg skulle i kontakt med ham så svare han ikke OVERHOVEDET! heldigvis var jeg der en dag han kom hvor han pludselig siger han skulle tage den jeg passede og smide den tabte sko på?? heldigt jeg var der den morgen for manden havde ikke svaret mig eller givet tid til mig og ejer var i afrika?? hader det der bare fordi jeg ikke ville have han skulle tage min fordi hun ikke fungerede med ham.... smiley

  • #17   11. apr 2018 Julie: Ah, det lyder da mega irriterende! Nogle tager dog bare det som en personlig fornærmelse, desværre.

  • #18   11. apr 2018 Hvor i Nordsjælland holder du ca. til?

    Jeg bruger, og er sindssygt glad for, Morten Bjernå. Han kører fra Ølstykke og vi holder til i Hundested (Halsnæs). smiley


  • #19   11. apr 2018 Liva: jeg holder til ca omkring Nejede/Hillerød smiley

  • #20   11. apr 2018 Jørgen Neumann, gør et super stykke arbejde og rolig omkring hestene og tager sig gerne ekstra tid, hvis der er behov for det.
    Han har skoet mange af mine unge træningsheste som både var første gang ved sko, smed og nogen helt total umulige.
    Ulemperne er bare at han er dyr og han kan være lidt svær at få ud, men er som regel god til at svare og kommer også som regel den dag han har sagt han vil komme.

    Martin Strande har jeg hørt en masse godt om, men aldrig selv prøvet ham eller oplevet i virkeligheden smiley


  • #21   22. apr 2018 Heste frihed DK: har han en hjemmeside? eller har du et tlf man kan ringe på? smiley
    Samt, hvad ligger hans priser som regel på? smiley


  • #22   23. apr 2018 ?+45 41 62 78 00? Jørgen.

    Nej ingen hjemmeside, kan ikke lige huske hvad hans priser ligger på smiley


Kommentér på:
Smed - HJÆLP

Annonce