{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
472 visninger | Oprettet:

Aprilia V
Aprilia V
Tilmeldt:
28. maj 2017
Følger: 15 Emner: 3 Svar: 7

Konfirmation? {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg skal konfirmeres her om to ugers tid. Jeg har skrevet en sang, og kom så lige til at tænke på om man skal holde en tale, eller andet inden man giver sangen? Eller skal man bare sende boksen med sangene i rundt? Jeg er virkelig en dårlig taler, og bliver også mega nemt nervøs, over ingenting.
Håber at I vil hjælpe mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konfirmation?
  • #1   12. apr 2018 Du slår på glasset og rejser dig op. Og så siger du at du har skrevet en sang som du håber folk vil hjælpe med at synge.

    Mere behøver du ikke at sige.

    God kotume når sangen er færdig er at udbringe en skål for dine forældre og sige tsk for festen og denne specielle dag smiley

    Kan godt forstå du bliver nervøs. Det var absolut det værste ved min konfirmation. Jeg kunne slet ikke tale foran mennesker den gang ikke engang min egen familie smiley

    Så bare rolig det er helt normalt smiley

    Og man bliver bedre til det. Idag ville jeg ikke have et problem med det overhovedet smiley

    Du skal nok klare det fint smiley


  • #2   13. apr 2018 Du bestemmer helt selv om du vil holde tale. Ingen kan bestemme det. Hvis du har lavet en sang, kan det sidste vers jo bruges til at takke dine forældre for at være til og for festen, så har du slået 2 fluer med et smæk.
    Bare vær dig selv. Det er naturligt at være nervøs for at tale for andre. Det bliver bedre med tiden.
    Jeg håber du får en dejlig dag alligevel.


  • Aprilia V
    Aprilia V Tilmeldt:
    maj 2017

    Følger: 15 Emner: 3 Svar: 7
    #3   13. apr 2018 TUSIND TAK begge to! smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #4   13. apr 2018 du må gøre lige hvad du vil, og du skal gøre hvad du har det bedst med.

    den gang jeg blev konfirmeret, der gik jeg min fætter til at "introducere" den, og da vi var færdige, rejste jeg mig og sagde skål. det var hvad jeg kunne overkomme. smiley


  • Aprilia V
    Aprilia V Tilmeldt:
    maj 2017

    Følger: 15 Emner: 3 Svar: 7
    #5   13. apr 2018 Mega god idé! Helt klart til overvejelse. smiley

  • #6   13. apr 2018 Jeg var så nervøs, så jeg turde hverken holde tale eller lave en sang. heldigvis kender min "farmor" mig rigtig godt, så hun havde skrevet en takkesang fra mig smiley

  • #7   13. apr 2018 Det er ret forskelligt hvad folk gør, jeg lavede ingen sang eller tale. Faktisk var min mor den eneste der lavede en sang men ingen holdt tale eller noget, for det gør min familie bare ikke rigtig i.

Kommentér på:
Konfirmation?

Annonce