{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

Hævet?! {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Jeg opdagede idag at Cantaro var hævet og øm lige der hvor hans man stopper.. smiley han har altid været høj der (hedder det ikke højt lansemærke?) og han har aldrig været øm eller hævet i den tid jeg har haft ham...

Han virker under ridning ligeglad med det og siger heller intet til at få sadel på... Men hvis man holder om det punkt så bakker han og siger tydeligt "av" ved at bakke (han står altid stille)

Det har været hævet siden i onsdags.. smiley

Er der nogle ideer til hvad det kan være? Mistænker lidt at det er fra noget leg på folden (han leger ret meget og kommer altid ind med skrammer) og hvordan ville i behandle det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hævet?!
  • #1   12. maj 2018 Når det har været så længe uden bedring ville jeg give dyrlægen et kald mandag. Synes gerne der skulle være en forandring efter en half uge når det "bare" er en hævelse.

Ellers kan du forsøge at spule med koldt vand og se om det giver lidt.
    Jeg ville også give hesten fri fra ridning og saddel, selvom den ikke syner øm under rytter kan slaget sagtens påvirke andre steder end lige hvor det er kommet. Om end ikke andet forestiller jeg mig at den forsøger at skåne det ømme område.

Hvad det er kommet af tør jeg ikke gætte på.

• #2   12. maj 2018 Rynkedellen: jeg ved ikke om der er bedring fra i onsdags da det er min part der opdagede det og jeg fik det først af vide i dag og opdagede det da hun sagde det smiley

Planen er også at spule med koldt vand og hvis der ikke er bedring om en uge kontakter jeg Dyrelægen

Kommentér på:
Hævet?!

Annonce