3.091 visninger
|
Oprettet:
Bannere til studenter vognen {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg er en af de spændte der bliver student lige om lidt. Midt i den knapt så spændende forberedelse, ville jeg lige hører jer hvilke sjove ting I havde til at stå på jeres bannere da I blev studenter?.
PS. bliver HHX student
Blogger
Følger: 96 Følgere: 709 Heste: 3 Emner: 86 Svar: 1.841
"Vi kom, vi sov, vi blev studenter!" er også en klassiker
Vi havde også: "3.X" stående (jeg har en matematisk studentereksamen)
feb 2009
Følger: 52 Følgere: 260 Heste: 5 Emner: 52 Svar: 565
De andre der ligger højt på vores liste er
Gymtiden var ikke rar, godt vi havde vores sukkerfar. -> Den fatter jeg så heller ikke.. Det er en joke de "seje" i klassen har, åbenbart. *suk*
Og så er der den jeg skød ind
3.R Taler fransk, spansk, italiensk, engelsk og tysk - men vi drikker på Jysk! --> Fordi vi er en sprogklasse
Blogger
Den med kvote 2 holder nu meget godt, det er ikke kun universitetsudannelser der har kvote 2, hvis man vil være pædagog er der også kvote 2, og jeg mener f.eks. også at der er til læreruddannelsen
feb 2009
Følger: 52 Følgere: 260 Heste: 5 Emner: 52 Svar: 565
Jojo, men jeg forstår stadig ikke joken med kvote 2, men som sagt er det nok fordi at jeg skal på erhvervsuddannelse efter sommerferien. Men altså, den er også bare så brugt at det nok er derfor jeg synes den er irriterende. xD
Men alt er bedre end "rigtige mænd knepper til techno." som jeg kunne se en del klasser havde på deres sidste år.
Jeg så en på insta der var ret genial -
Det handler ikke om at forstå
Det handler om at bestå
Ligesom Bro vil vi nu
Sydpå!
Den var ret god. Kunne se at Bro vidst foreslog at komme og spille på deres vogn.
aug 2011
Følger: 39 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 27 Svar: 77
Hope kan godt forstå, du er lidt træt af ikke at få indflydelse. Det er altid nogen der syntes de skal bestemme.
Jeg tror vi kommer til at stemme om det :-). Den med Bro er en rigtig god ide, især da han var der til efterfesten efter galla
Blogger
Jeg blev student i 2016 så har ikke rigtigt fulgt med siden hehe
aug 2011
Følger: 39 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 27 Svar: 77
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 3 Emner: 111 Svar: 1.002
Bannere til studenter vognen