{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bannere til studenter vognen
  • #1   4. jun 2018 Jeg mener vi blandt andet med stort havde en klassiker som: "Danmarks Framtid!" derudover kan jeg ikke præcis huske hvad vi havde stående, bare at det var sjovt og opfindsomt, mener det var: "festerne gav pote, vi ses til anden kvote" smiley
    "Vi kom, vi sov, vi blev studenter!" er også en klassiker smiley
    Vi havde også: "3.X" stående (jeg har en matematisk studentereksamen) smiley

• #2   5. jun 2018 Vi ender med garanti med den typiske "Fraværet var højt, gennemsnittet var sløjt - men vi tager den med ro, thank god 4 kvote 2". Det er jeg så ikke helt tilfreds med - blandt andet fordi jeg skal på erhvervsuddannelse efter sommerferien, og derfor ikke ser joken med "kvote 2". Og så er den bare sååå brugt!

De andre der ligger højt på vores liste er
    Gymtiden var ikke rar, godt vi havde vores sukkerfar. -> Den fatter jeg så heller ikke.. Det er en joke de "seje" i klassen har, åbenbart. *suk*

Og så er der den jeg skød ind smiley
    3.R Taler fransk, spansk, italiensk, engelsk og tysk - men vi drikker på Jysk! --> Fordi vi er en sprogklasse smiley Den ser man heller ikke over det hele. Men kan godt fornemme at den bliver nedstemt smiley

• #3   5. jun 2018 Hvordan faen vil i få plads til noget så langt? Vi havde svært nok ved at få vores til at være der, skulle det have været længere så var det blevet ret småt smiley

Den med kvote 2 holder nu meget godt, det er ikke kun universitetsudannelser der har kvote 2, hvis man vil være pædagog er der også kvote 2, og jeg mener f.eks. også at der er til læreruddannelsen smiley

• #4   5. jun 2018 Mette, jeg aner det ikke. Det er de dumsmarte i klassen der tager sig af det job smiley
    Jojo, men jeg forstår stadig ikke joken med kvote 2, men som sagt er det nok fordi at jeg skal på erhvervsuddannelse efter sommerferien. Men altså, den er også bare så brugt at det nok er derfor jeg synes den er irriterende. xD

Men alt er bedre end "rigtige mænd knepper til techno." som jeg kunne se en del klasser havde på deres sidste år.

Jeg så en på insta der var ret genial -
    Det handler ikke om at forstå
    Det handler om at bestå
    Ligesom Bro vil vi nu
    Sydpå!

Den var ret god. Kunne se at Bro vidst foreslog at komme og spille på deres vogn. smiley

• #5   12. jun 2018 Hej, beklager jeg ikke lige fik svaret. Men tak for jeres fede ideer.
    Hope kan godt forstå, du er lidt træt af ikke at få indflydelse. Det er altid nogen der syntes de skal bestemme.

Jeg tror vi kommer til at stemme om det :-). Den med Bro er en rigtig god ide, især da han var der til efterfesten efter galla

• #6   12. jun 2018 Jeg har godt nok ikke set nogle af de to du nævnte der Hope, men må indrømme at jeg forstod nada smiley

Jeg blev student i 2016 så har ikke rigtigt fulgt med siden hehe smiley

• #7   12. jun 2018 Har googlet rundt er der er enormt mange fra 2012 og frem til 2017 der er ens smiley Tror ikke alle er helt så kreative (inklusiv mig)

• #8   12. jun 2018 Vi overvejede også noget med Bro fordi "sydpå" rimer med "blå" (vi er også HHX)

Kommentér på:
Bannere til studenter vognen

Annonce