{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lån af islænder
  • #1   2. jul 2018 Ved ikke om det er en generel ting, men jeg hører i hvert fald ikke om særligt mange der udlejer deres islændere smiley Kan nu også have noget at gøre med hvor du har slået det op, hvilke krav du har, og hvad du er villig til at betale

• #2   2. jul 2018 Har slået det op i flere islændergrupper i hvert fald smiley
    Har egentlig bare skrevet de bliver passet som mine egne. Har ikke specificeret noget i den retning
    Vil egentlig bare have en der kan rides uden problemer og tølte og være alene på folden ( med andre ved siden af)

• #4   2. jul 2018 Det er i hvert fald ikke nemt, hvis det er af fremmede. Og især hvis du ikke allerede er erfaren islænder rytter. Tölt er ikke bare en gangart, ligsom trav og galop, det skal vedligeholdes ellers forringes hesten.
    Så måske en ting der er vigtigt er, at fortælle en masse om dig selv og din kunnen som rytter? Hvis du selvfølgelig ikke allerede har gjort det ^_^
    En anden ting kan være at den den type hest du søger, ikke er den type folk er villige til bare sådan at låne ud. Nemme heste der kan rides af alle og har nemt ved tölt er en mangelvare og særdeles eftertragtet blandt turryttere.
    Nu gætter jeg selvfølgelig bare ud fra det du skriver, uden at kende dig eller har set dine opslag ^_^
    Jeg har selv søgt islændere til låns af flere omgange, og får altid masser af tilbud, men de fleste af dem er nogen der har noget der skal arbejdes på, i en eller anden forstand.

• #5   2. jul 2018 Hihi Louise J, det er nok det de fleste islænderfolk ønsker af deres heste smiley
    Måske derfor du ikke kan finde nogle der vil af med en? Ej spøg til side.
    De fleste jeg kender der har islændere har nogle fælles træk i deres hestehold og det kan måske være (en ikke evidensbaseret) forklaring på hvorfor der ikke er så mange udlånsheste.
    De har hestene hjemme og ofte i løsdrift, så en fra eller til i daglig omgang og omkostning gør måske ikke så stor forskel. De er ikke så forskrækkede over at have en hest til bare at gå på marken til der er tid og mulighed for træning.
    En islænder der kan rides problemfrit/er ukompliceret, som har tølten i orden og kan gå alene er også en værdifuld hest. Så den bruger man selv eller sælger til en god pris.
    Det er bare et bud. Men prøv at kigge på Joras, hvis der ellers er liv derinde mere smiley

• #6   2. jul 2018 Jeg lavede et opslag på Joras, og fik den første henvendelse inden der var gået 24 timer. Efter et par dage fik jeg endnu en henvendelse, og knap en uge efter jeg havde oprettet opslaget, fik jeg en tredje henvendelse, som så var omkring den jeg endte med at låne. Så vil klart anbefale dig, at lave et opslag på joras.dk. smiley

• #7   2. jul 2018 Tag den Facebook gruppe, der hedder joras.

For et par uger siden lavede jeg et par opslag, hvor jeg beskrev, at jeg egentligt ledede efter en western hest, quarter eller paint. Men dem er der bare ikke mange af...
    Dog finder jeg også islændere fascinerende, har en smule erfaring med dem - og jeg tænkte at jeg ville udvide min søgning, hvis den rigtige islænder var derude.
    Jeg søgte lån mhp køb på sigt.

Jeg tror, at jeg fik Ca 10 tilbud den første aften.
    Så jo, det bør kunne lade sig gøre.

Så, kig på din tekst, billeder og prøv igen

• #8   23. okt 2018 Ved godt tråden er af ældre dato, men har du fundet en lånehest? Ellers har jeg faldet over en annonce for nylig med en vallak som udlånes i 1-2 år

• #9   24. okt 2018 Miss Floffy: næh. Har dog fundet en shetlænder jeg låner. Men du må gerne sende et link alligevel smiley

Kommentér på:
Lån af islænder

Annonce