{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

Hvor sælger man udstyr henne? {{forumTopicSubject}}

Overskriften siger vel meget sig selv = hvor pokker kan man sælge udstyr henne? Har prøvet flere steder på Facebook, har annoncer på Ridr og har før haft her på Hestegalleri også

Ringe interesse og kun 1 RBH underlag solgt for flere måneder siden???
Det drejer sig om stævnejakker (endda en lækker rød Kingsland), underlag og en sprit ny ridehjelm - altså ikke bare skrammel der er til at smide ud

Er det bare mig der er højrøvet og synes mine ting er værd at købe og derfor er sur over at ingen andre viser interesse, eller ligger jeg mine annoncer de forkerte steder?? Kunne virkelig godt bruge pengene i stedet for at det bare ligger derhjemme og flyder men det er åbenbart svært at komme af med


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor sælger man udstyr henne?
  • #1   20. jul 2018 Jeg får solgt en hel del af mit gamle udstyr på dba smiley det kan tag måneder men det bliver sku solgt

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #2   20. jul 2018 Gul og gratis, DBA, hestegalleri, Heste-nettet, Ridehesten.com, Facebook.

    Jeg tror salg kommer hjem varen præsenteres ordentligt, altså gode skarpe billeder, kort med præcis tekst, og ikke mindst en ordentlig pris. smiley


  • #3   21. jul 2018 Jeg har haft stor succes med forskellige grupper på facebook.

    Men som en anden skriver er tekst, pris og ordentlige billeder af rene ting alfa omega for et salg smiley

    Samt at du som sælger "er der" når køber er klar til at købe. Altså svare lynhurtigt på beskederne, for tingene sendt samme dag, eller aftaler afhentning indenfor maks 1-2 dage medmindre pengene overføres på forhånd osv.


  • #4   21. jul 2018 tit og ofte er grunden til ingen salg dårlige billeder og for høj pris

  • #5   23. jul 2018 Så fik jeg taget nye billeder - endte med et billede hvor det var pænt opstillet sammen og hvor jeg så skrev hurtig info og pris på selve billedet

    Omkring en time efter var næsten alt solgt, til trods for at jeg beholdt mine priser, så man må sige i fik ret i at billederne gør en del smiley


Kommentér på:
Hvor sælger man udstyr henne?

Annonce