{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farve eller sort/hvid
  • #1   19. aug 2018

profilbillede
  • #2   19. aug 2018 Farver helt klart. Det bliver døden at samle de mange ens felter, som græsset, hestens hals/bringe og dit tøj, når det alt sammen også er i samme nuance smiley derudover tror jeg det ville være godt hvis billedet blev beskåret omkring din navle, så alt under den ikke kom med. Men det er jo op til dig.

• #3   19. aug 2018 Det med farver var en hurtig en da jeg begyndet at blive i tvivl

Dette er original

profilbillede
  • Franciska D
    Franciska D Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 1 Svar: 50
    #4   19. aug 2018 Jeg kan bedst lide det sorte hvide, men det bliver jo sværere når det er sort/hvid smiley

• #5   19. aug 2018 Sværhedsgrad er næsten lige meget har snart lavet så mange at det tager mig under en weekend med nogle på 1500 brikker

• Franciska D
    Franciska D Tilmeldt:
    jun 2014

#6   19. aug 2018 Har også lavet en del, men vil stadig mene man nemmere kan se nuancerne i farverne end i gråtonerne smiley

• #7   19. aug 2018 Det kan man nok også men syntes at det er meget pænt i sort/hvid, men ville høre andre af

• Franciska D
    Franciska D Tilmeldt:
    jun 2014

#8   19. aug 2018 Jeg synes også det er pænest i sort/hvid smiley

• #9   19. aug 2018 tænker også sort/hvid

• #10   19. aug 2018 For mig lyder det næsten som om du allerede har besluttet dig smiley

Når det så er sagt synes jeg næsten det er synd at lave et puslespil med et billede der er så 'dårlig' kvalitet - med mindre det selvfølgelig ikke skal laves særlig stort.. Det er et nemt nok billede at tage ligner det, så har du måske ikke en ven med et spejlrefleks der hurtigt kunne skyde et i bedre kvalitet så synes jeg helt klar det er det værd!

Er selv grafisk tekniker elev og jeg ved bare hvor synd det er at forstørre mobilbilleder op - det bliver sjælendt pænt desværre!

• #11   20. aug 2018 Det kan godt være men har da også et jeg fortrækker mere end det andet, men ville gerne høre folks meningen om det.

Det er nok desværre ikke et billede jeg lige kan få taget igang da han ikke er min og det er ikke altid jeg har nogle med ude når jeg hilser på ham, samt jeg har heldig der han han var i det humør og ville hygge med en

Kommentér på:
Farve eller sort/hvid

Annonce