{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
379 visninger | Oprettet:

Stil..gide i evt. rette? {{forumTopicSubject}}

Familie Aarup

Min mor havde kaldt på mig længe
’’Marie, kom nu ud, du kan ikke blive ved med at sidde der inde og kede dig’’
jeg svarede ikke, fordi jeg sad helt alene var fordi min hund var blevet væk, vi havde ledt efter den i 2 hele dage men ingen havde set den, nu sidder jeg bare helt alene inde på mit værelse og laver en efterlysnings sedler hvor på der står:

Min elskede hund Kvik,
er løbet væk, jeg ville
blive meget glad hvis du
har set/ser ham eller lignende.
Han har et rødt halsbånd på
navnet Kniv. Han er brun
med ét hvidt ben, og det sødeste
Lille hoved. Han e en blanding
mellem en Gravhund og en Foxterrier.
Hvis du bærer inde med min hund
og ringer til mig på 56 47 81 45 får du
En dusør.

Jeg selv syns det var meget flot skrevet, af at jeg kun går i 7’ene.
Min mor kørte, hvor hen ved jeg ikke, men jeg gik ud og tog tapen inde på kontoret, vores kontor er der det roder mest i vores hus der hvor der er mest liv og farver, inde på mit værelse er der hvidt og orden ligesom i resten af huset.
Jeg lå og læste i bogen ’’anderledes fritid’’ den er på 214 sider, jeg er kun kommet til midt på side 56, jeg læste i den i 10min. Så kom mor hjem, jeg tog de efterlysnings sedler jeg lavede tidligere gik ud af døren mor spurgte: ’’hvornår kommer du ca. hjem’’ jeg svarede i dag’’ og grinede inden i, man bliver altid en smule gladere når man svarer igen.
Jeg gik lidt ned af gaden og op af en vej til højre da jeg var kommet et godt stykke ud af den stoppede jeg og hang papiret op på en lygte pæl. jeg hang 4 op på den gade. I alt fik jeg hængt 13 op så orkede jeg ikke mere, så jeg gik hjem. Da jeg kom ind kunne jeg høre far og mor sidde og snakke i køkkenet, men kunne ikke høre om hvad så jeg lukkede døren forsigtigt og gik tættere på nu kunne jeg høre noget af det de sagde mor sagde
’’Ej det er en dårlig idé, så vil jeg hellere’’
jeg kunne ikke hører det sidste ord, så sagde far
’’ja okay, men hvor hen af så? Er det næsten ikke synd at Marie skal flytte skole og fra hendes veninder’’
mor: ’’hun får vel nogle nye’’
Jeg besluttede og hører hvad far sagde også ville jeg åbne og lukke døren som om jeg kom hjem.
Far: ’’Ja det gør hun vel. Men tror da hun er helt tilfreds, med dem her. Men tror måske snart hun kommer hjem så skal vi ikke sætte bestik, og tallerkner på bordet.
jeg åbnede døren og lukkede den lidt hårdt i, så jeg var sikker på de hørte den. Da jeg kom ind var det lig som jeg havde fået renset mit hoved og faktisk glad så jeg sagde
’’hej, hvad så, laver i?’’
’’Far er kommet tidligt hjem i dag, så vi lavede lige mad sammen vi skal have pasta’’
’’mm, lyder lækkert’’
Vi spiste, under maden blev der stort set ikke sagt noget.
Da vi var færdige gik jeg ind på mit værelse og læste i min bog.
Pludseligt kom der en sms på min mobil hvor der stod:


Heej
Jeg har fundet en
Hund der passer godt
På din beskrivelse
Ørhm jeg er 13år
Hvor bor du? Så
Kunne jeg evt.
Komme med den i
Morgen efter skoletid
Dvs. hvornår har du fri?
Vh. Helena

Jeg skyndte svarer tilbage
Heej Helena
Det lyder kanon.
Jeg har frikl.12.00 i morgen,
Og er hjemme resten af dagen.
Min adresse Jordbovej 45

Det blev næste dag og jeg har været i skole, og nu på vej hjem..
Jeg glæder mig sådan . jeg er hjemme nu, jeg tog nogle penge og cyklede ned til bageren og købte en trekant(en kage).

Jeg lavede en sodevands drinks. Nu kom hun det ringede i hvert fald på og åbnede og sagde min kvik. Der var min kvik han hoppede op til mig han hentede sin bold med det samme jeg kastede den og den løb efter den.
Jeg spurgte hende
’’med ind til en sodevands drink?’’
’’gerne’’ svarede hun.
Vi gik ind hold da op hvor vi morede os, vi blev enige om skulle ses en anden gang, og at vi bare skrives. Vi sagde farvel og hun gik. Jeg fandt ud af at hun faktisk havde været hos mig i meget lang tid.











Rette og evt. komme med kommentar? hvad syns i der mere skal ske?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stil..gide i evt. rette?
Kommentér på:
Stil..gide i evt. rette?

Annonce