{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.069 visninger | Oprettet:

Søsters bryllup {{forumTopicSubject}}

Godaften alle I skønne mennesker smiley

Står og skal til min kære store søsters bryllup i næste weekend og tænker "hey jeg skal da lave en sang til hende søster-til søster"! smiley

Vores far holder desværre ingen tale for hende og ej heller vores mor, da de ikke bryder sig om at tale foran mange mennesker.

Så tænker hey søster her laver sku en sang og stiller sig op og synger! Nej måske ikke den fødte super stjerne, men har da stået på en scene før smiley

Jeg vil rigtig gerne have en sang som ikke er alt for "syng i rundkreds" sang, men gerne en på moderne melodi.

Nogen ideer? måske ingen der allerede findes? Vi er 3 søskende i alt, men ved at min bror skriver et brev til hende i stedet for.

Syntes nu det er lidt synd hvis ingen af os siger noget den dag for hende.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søsters bryllup
  • #1   1. sep 2018 Super god ide det er altid dejligt, når de tætteste tør stille sig op. Til mine brødres konfirmationer var det altid mig, der skrev en fællessang, så til min egen havde jeg ikke forventet noget. Har havde min dejlige søster skrevet en sang griner stadig over verset "Malle hun er kreativ, vi andre har ik noge liv" :-).

Når men tilbage til dit opslag. Jeg ville nog finde en nem melodi som Kald det kærlighed, Linedanser eller noget der passer til hende. Og så finde melodien og sætte den på når jeg skulle skrive sangen og fremfører den smiley

• #2   1. sep 2018 Google Skjaldesang og Du Er Kvinden.

Det er en liverollespil nørd ved navn Tore, der skrev den for ca 15-25 år siden.
    Teksten er en hyldest til den man elsker og jeg synes det er en fantastisk fin sang.

Men medmindre dine venner kender til Rollespil miljøet omkring år 2000 i Hareskoven ved Farum vil de ikke kende den.
    Men den er let at synge. (Husk, Tore er mand men kan synge sopran. Sangen har bedre af IKKE at blive sunget i sopran, gå lige en oktav ned hvis det er Tores indspilning du finder .)

Se teksten, skriv den en smule om, og vupti, du har en hyldest til kærlighed mellem søskende.
    Jeg tror, at den er let at synge med på. Den er skrevet til også at lyde godt når en gruppe fulde nørder skråler igennem, efter at være trætte af at danse i kilt på bordene.
    Åhh, jeg bliver sentimental. Min ungdoms fester...

• #3   1. sep 2018 https://www.gratis-festsange.dk/bryllup/

til mine forældres sølvbryllup var der kun mig som lavede sange. så jeg var flittig bruger af internettet, og endte med at have sange fra både kattene, mig og min lillebror mm. og det var alle til den mere sjove side.

• Kristine L
    Kristine L Tilmeldt:
    okt 2021

Svar: 1
    #4   15. okt 2021 https://www.evenses.dk/sangerinde
    Eller få en til at komme at synge og evt. sige nogle ord om brudeparret for jer

Kommentér på:
Søsters bryllup

Annonce