{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.288 visninger | Oprettet:

Opstaldning i Tønder området (evt islændersted) {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Jeg er så heldig at have fået tilbud et job i Tønder. Det betyder så, at jeg rykker teltpælene op og flytter fra Fyn. Og jeg vil gerne have min hest med mig.

Jeg kender intet til Tønder området, så derfor vil jeg høre, om der er nogen som kender/kan anbefale nogle opstaldnings steder smiley
Jeg har en islænder hoppe, så andre islændere vil være et plus, men ikke et krav!

Håber der er nogen som kan hjælpe! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opstaldning i Tønder området (evt islændersted)
  • #1   9. sep 2018 Tag evt et kig på joras.dk og på FB der har med islændere at gøre. Der er vist også en gruppe der hedder opstaldning af heste i Sønderjylland område...
    Du kan selv lave et opslag de forskellige steder og søge selv smiley pøj pøj med det

• #2   9. sep 2018 Joras er kigget, og har afventer medlemskab ved nogle grupper på fb smiley
    Har slået op i en gruppe med opstaldning til islandske heste, uden den store respons så tænkte hg måske kunne komme med nogle bud smiley

Og tak smiley

• #3   10. sep 2018 Hej Anna.
    Jeg bor i Tønder, så jeg kan måske hjælpe dig lidt. Nu ved jeg ikke om du har bil, eller anden transportmiddel, da der ikke er vildt meget opstaldning at komme efter i eller et par km fra Tønder.
    Men:
    Tønder by:
    Rideskolen TØR (ligger på holmevej)
    Peter Marcussen(rideskole) (kan ikke huske vejnavn, men er ved mcdonalds)
    Wasington (gammel rideskole, ved dog ikke om de tager opstaldere)
    Så er der lidt private, men kan ikke sige om de tager opstaldere eller har ledige pladser.

Inge smitzalla callesen, møgeltønder, har islænder og islænderklub. (Prøv krak)

Så er der
    Sognegården (den glade rytter) i bredebro(min bror og svigerinde)
    Granlygård (i løgumkloster)
    Ellum rideklub (ellum, imellem Bredebro og løgumkloster)
    Kærgård rideklub(er nedlagt, men de tager vidst opstaldere) (i højer)
    Helle og knud martinsen (i Højer) (prøv krak)
    Stald harres (Bredebro) (mener hun hedder pia Dahlmann)

Til sidst er der pgså en fb gruppe, der hedder Tønders heste forum, der kan du evt lave et opslag smiley

• #4   10. sep 2018 Tusind tak Therese! Dejligt med en masse bud smiley og en der kender området, jeg kender jo intet til det overhovedet, så tusind tak smiley

• #5   10. sep 2018 Det var så lidt. Skulle der være noget, så skriver du bare smiley

Kommentér på:
Opstaldning i Tønder området (evt islændersted)

Annonce