{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mental coach
  • #1   10. okt 2018 Hvad er en mental coach?
    Hvis du definerer det bredt, som en der giver råd ift tankegang, så er jeg (også) mental coach og bruger mental coach flere gange ugentligt.

    Jeg er læge.
    Når jeg taler med patienter, såvel som kolleger, og giver råd, er en del af rådene meget konkrete. Men andre råd handler grundlæggende om, hvordan man former sin tankegang, så man tænker på de ting, man kan handle på. I stedet for at tænke på blindgyder eller spørgsmål du ikke kan besvare.

    Og det virker fantastisk godt, at arbejde med sin tankegang.
    Hvis du vil have noget med evidens bag, så Google kognitiv terapi.
    Men hvordan du oplever din verden, afhænger til dels efter hvad du ser efter.


  • #2   11. okt 2018 Min veninde, der er professionel rytter med egen salgs- og træningsstald bruger Annette Klausen Bengtsson fra Århus.
    Er dog i tvivl om, om Annette udelukkende arbejder med virksomheder efterhånden, eller om hun også tager privatpersoner ind.


  • #3   11. okt 2018 Doktor Who: Lige præcis. Derfor søger jeg en, som kan hjælpe med at vende ens tankegang. Jeg kan udemærket se, hvor "fejlen" opstår, men søger en som kan hjælpe med at løse det / finde en ny og bedre tankegang i bestemte situationer i stedet for de negative. smiley
    Katrine P: Tak det vil jeg prøve at undersøge nærmere. smiley


  • Cecilia
    Cecilia Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Svar: 29
    #4   11. okt 2018 Har ikke prøvet én, men følger Rasmus Bagger (kan anbefales, han kommer sgu med mange guldkorn) og ellers kan jeg også anbefale at læse Den Kompetente Rytter. Det er lang tid siden, jeg har læst den, men husker den også som god. smiley


  • #5   11. okt 2018 Annette Klausen har forresten skrevet en bog. Bare i tilfælde af, at hun ikke længere tager private. Den er nok rettet til mellemledere, men mon ikke psykologien er den samme smiley

  • #6   11. okt 2018 Rasmus Bagger kan varmt anbefales! Han er en kæmpe inspiration og utrolig dygtig til at vende ens tankegang til noget der faktisk kan rykke en smiley

  • #7   11. okt 2018 LM & C: Har du haft ham ude privat, altså til kun en person? smiley Og hvad tager han for det, ved du det? smiley Følger nemlig hans videoer på FB og han kommer med mange spændende ting, men de er ligesom ikke helt nok smiley

  • #8   12. okt 2018 Nej har været til foredrag med ham. Hmm tror han er dyr på tomandshånd, men du kan jo kontakte ham og høre smiley

    Men hans foredrag giver jo rigtig meget, og man må gerne stille spørgsmål der omhandler en selv, så det vil jeg tro du kan få næsten lige så meget ud af.


  • #9   14. okt 2018 Har fået en pris for ham og det koster 2500 kr pr gang (1-2 timers varighed) smiley

Kommentér på:
Mental coach

Annonce