{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

Hestetransport- hvad har du givet? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen som har fået transporteret en hest fra Nordjylland/Midtjylland til Nordsjælland eller omvendt og hvad har man ca betalt for denne ydelse? smiley

Er der nogen som har fået transporteret hest fra Fyn til Nordsjælland eller omvendt og hvad har man ca betalt? smiley

Er der nogen gode hestetransport firmaer i vil anbefale? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hestetransport- hvad har du givet?
  • #1   27. dec 2018 Jeg har givet 1900 kr for en tur fra Nordjylland til Greve. Mener det hedder Jysk Hestetransport. Det er en tudsegammel mand der kører, men der var problemer og kender flere andre der også har brugt ham og været tilfredse.

  • #2   27. dec 2018 Når jeg skal noget, er der en af mine venner der kører, jeg betaler bare for diesel og evt brobizz penge. (Og snolder...)

    Hvis jeg husker rigtigt er regnskabet, at en stor diesel bil med to heste trailer bag koster mindst 1 kr pr km i brændstof alene...

    Yeah.
    Det er en dyr hobby.
    Men, hvis folk skal have en smule penge til overs til timelønnen, så giver 1900 kr for tværs over landet en lav timeløn. Det er jo næsten gratis arbejde


  • #3   27. dec 2018 Jeg gav vist 2500 for at få min kørt fra Nordjylland til Stor København i sin tid. mener det var horse travel jeg brugte.

  • #4   27. dec 2018 Jeg har ikke selv haft brug for transport firma.
    Men jeg har set en annoncere herinde, som kommer fra Nordsjælland.

    Det billigste er jo, hvis du kan finde et transport firma som skal til Fyn / Jylland med en hest, også som kam tage ens hest med tilbage ( det er som regel billigere hvert fald ) smiley


Kommentér på:
Hestetransport- hvad har du givet?

Annonce