{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
340 visninger | Oprettet:

Puuh et vejr ! :( {{forumTopicSubject}}

Da jeg vågnede i morges kl. 8.30 og kiggede ud af vinduet, tænkte jeg bare: Nej, nej, nej....

Amigo må ik få mere fri i den her uge - men det der vejr, det gad jeg godt nok heller ik ud i.

Men jeg kunne slet ik gå væk fra vinduet igen, uden at få meget dårlig samvittighed, for min hest stod jo ude i det vejr uden dækken.

Så i løbet af 10 min. var jeg iført regntøj og på vej ud af døren.

Det blæste ekstremt! Jeg havde modvind derud, så det gik stærkt og jeg var der i løbet af 10 min. på cykel.

Så ud og hente Amigo. Hvor var han dog våd og kold.

Jeg satte ham ind på staldgangen i storstald, ga ham i fleecedækken på, og lavede et hønet så han kunne hygge sig - så tror jeg hurtigere man får varmen end hvis man bare står og ryster og glor ud i luften.

Så imens gik jeg ind og fandt søsters dækken, og gik op på marken igen. Hendes hest var lige så våd og kold som Amigo, og sku ha dækken på hurtigt.

Charlie var dog ikke så begejstret for mit regntøj. Så jeg kunne ikke komme til ham før jeg havde smidt mit regntøj og nu stod der selv og blev drivvåd i øsende regnvejr. Men hva gør man ikke for den dejlige gamle dreng...

Så jeg kom da til ham og brugte lang tid på at få dæknet på ham - men på kom det da.

Bagefter tilbage til stalden. Der stod Amigo og havde efterhånden allerede fået varmen. Dejligt at se!

Så jeg sadlede op og red ham - godt man har ridehal smiley

Bagefter ku han så lige få sin mad mens han fik dækken på, og så var det ellers ud på marken igen.

Og mig cykle hjem i det vejr, det blæser helt vildt her i Varde. Så det tog mig nok 15-20 min. at komme hjem - men jeg tabte faktisk ikke kasketten hvilket jeg plejer at gøre når det blæser så meget ! smiley

-Det var så lige min formiddag smiley nu ska jeg snart på arbejde...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puuh et vejr ! :(
  • #1   27. jun 2007 *medvind derud

• #2   27. jun 2007 *storestald

• #3   27. jun 2007 hmmmmm jeg overvejer også at give isabella et regndækken på..

Hun har hostet lidt de seneste par dage... ikke meget... men lidt..

og i morges hostede hun en slim klat op...

og jeg ringede jo STRAKS til doktor dyr.. som synes det bare lød som noget irritation.. og at snotten nok kom fra halsen...

men det ville sku være træls hvis hun blev rigtig syg

• #4   27. jun 2007 Puha ja sikke noget vejr ..
    Vi har fået over 50 mm vand her i nat ..
    Tvivler stadig på stævne i weekenden! smiley

Jeg tror jeg vil lade mine heste få fri idag, og la dem lige komme ud en smut og så ind igen. Shalom er jo lidt skøblig, så de tager vel ik skade af en dag inde i sådan et lorte vejr !

• #5   27. jun 2007 haha AA xD
    her er det virkelig os bare elendigt vejr, mine står inde og keder sig, ved ik rigtig om de skal ud ..
    og kan ik rigtig ride i det her vejr (os lige meget gider ik ride den jeg rider for min underviser xD den er SÅ træls ) ..
    Ronni er os syg og begyndt at hoste igen smiley men han skal enlig helst ud..

• #6   27. jun 2007 Mine heste står pt. inde da de rystede af kulde ; ) Jeg har psykisk gjort Monet til vallak, da han er iført et LILLA fleece dækken ; P

• #7   27. jun 2007 min står inde i dag, ser hvordan vejret er i morgen smiley
    min far ringede til mig i morges kl 8 og vækkede mig (han er på arbejde , jeg har læse ferie) og sagde at han havde fået at vide at vores nye motor båd havde revet sig løs fra broen, så jeg skulle derned i det her vejr og holde den i en snor! den er altså 7meter lang, det var godt nok ikk sjovt, og der gik 20 min før min far kom.. jeg er nu snot forkølet.. heh, det tog halvanden time og sætte båden fast igen.. haha..

• #8   27. jun 2007 Ja, det er et rigtig træls vejr...

Jeg var ude at gå med hunden her i formiddag, og hold op hvor det regnede og blæste... Jeg var lige ved at blæse væk... smiley Hehe.. Men Zaco (hunden) synes bare at alle de vandpytter var RIGITG sjove, så jeg kom hjem med en meget våd hund.. Hehe..

Cometessa (hesten) kommer heller ikk på fold i dag. Hun gider ikk stå ude når det er sådan et dårligt vejr.. Så hun kommer ud at ride i eftermiddag. smiley Har heldigvis ridehus.

• #10   27. jun 2007 Heldigvis har jeg også ridehal (:
    Min står inde i boksen med dejlig meget halm lige nu d: hihi.
    Skal derned om et stykke tid ..

Kommentér på:
Puuh et vejr ! :(

Annonce