{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Netheste
  • #1   29. jan 2019 Der findes eqcetera smiley Mega hyggeligt spil

• #3   29. jan 2019 Den eneste jeg kender som er aktiv er howrse smiley Det er ikke netheste som sådan, men lidt derhenad. Yggdrasil er måske også aktiv endnu? Men jeg mener den har skiftet navn, kan dog ikke huske til hvad. Måske der kommer nogen fordi der kan det.

• Malene J
    Malene J Tilmeldt:
    dec 2006

Følger: 2 Emner: 11 Svar: 182
    #4   29. jan 2019 Der er waterhorses.dk, det er så med vandheste, racerne er opdigtet af folk der tegner hestene til siden, men ret hyggeligt alligevel smiley

net-hesten.dk er der også.

• #5   29. jan 2019 Både waterhorses og net-hesten er ikke aktive mere smiley I hvertfald knapt. Sidst jeg tjekkede forum på NH havde admin ikke skrevet noget siden starten af november, og selve hjemmesiden er bare et projekt så aktiviteten og funktionerne dér kommer og går.

• Malene J
    Malene J Tilmeldt:
    dec 2006

Følger: 2 Emner: 11 Svar: 182
    #6   29. jan 2019 Frida N, waterhorses, er faktisk være pænt igang igen, der er i hvertfald flere der avler og flere skriver hver dag i forummet nu smiley - ja der var lidt stille sidste forår/sommer, men siden efteråret har der varet lidt gang i det, igen, der er da også kommet to nye racer på 6 måneder, det synes jeg da er pænt smiley

• #7   30. jan 2019 Hvis du er frisk på at det er en tegneside, så kan jeg klart anbefale netstutteri.dk
    Tidligere kaldet Yggdrasil smiley

• #8   30. jan 2019 Malene, det vidste jeg ikke, men det er da dejligt! smiley Jeg er ikke selv så aktiv derinde mere, men sidst jeg var der for ikke så længe siden synes jeg bare forummet var lidt tomt. Men det er da fedt hvis de er i gang igen smiley Den er så hyggelig!

• #9   30. jan 2019 Som Baysen nævner, er netstutteri.dk nok noget af det nærmeste man kommer på netheste - men man skal være villig til at tegne lidt for det. Det er dog en helt fantastisk side, med søde medlemmer, der altid er klar på at hjælpe :DD

• #10   30. jan 2019 net-hesten.dk og howrse er nok de enste der er tilbage nu. smiley

Kommentér på:
Netheste

Annonce