{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
209 visninger | Oprettet:

Spørgsmål til klimaændringer? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Jeg har projektuge i øjeblikket, (uge 5-6), og har valgt at arbejde med, hvordan fossile brændstoffer er med til at ændre klimaet.
Jeg er igang med, at skrive spørgsmål til et interview, ved dog ikke helt med hvem? Har I nogle forslag til, en ekspert man kunne kontakte.
Hvad ville i spørge en ekspert om, i forhold til klimaændringer?
På forhånd mange tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål til klimaændringer?
  • #1   31. jan 2019 Jeg havde kontaktet DTU.
    Og spurgt, om der var en person der, som kunne hjælpe dig, hvis du har brug for en person med et højt niveau af viden.

Det er Danmarks Tekniske Universitet.
    Du behøves ikke en topforsker - men der er måske et par studerende, som kan hjælpe dig til god indsigt.

Hvis du bor i en anden landsdel, og gerne vil møde folk fysisk, så undersøg hvilke universiteter der er i din landsdel.

Men det vigtigste er måske ikke at spørge andre.
    Det vigtigste er måske at lære at spørge sig selv om, hvad der er det vigtigste - og så undersøge og finde svar.

Når du finder data, så vær kritisk ift kilde.
    Har du grund til at stole på, at din kilde ved hvad der snakkes om?
    Har din kilde en skjult agenda? Fx tjener folk penge på at fremme omtale af et problem - eller tjener folk penge på, at et problem bliver ved med at være usynligt? Fx tobaksindustrien versus kræftsygdomme.
    Når folk påstår noget, hænger det så sammen med hvad vi ellers ved om emnet?
    Find selv på flere spørgsmål

Kommentér på:
Spørgsmål til klimaændringer?

Annonce