{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
309 visninger | Oprettet:

Det er jeg da lidt ked af {{forumTopicSubject}}

HMMMMM

tror jeg skal til at lade være med at skrive min mening i folks videoer...

for folk bliver bare skide fornærmede hvis man ikke lige har det mest positive at sige...

Det kan da godt ske at JEG synes at (for EKSEMPEL) at de a-tempo spring er for lille den den hest... men det er jo ikke ens betydende med at jeg har ret.... men jeg synes bare jeg kan se hvornår, det er "behageligt" for hesten og hvornår det ikke er... det er jo nok ikke behageligt hvis den skal krumme ryggen mellem a-tempo springene for at kunne være der før det næste..

Jeg forstår bare ikke hvorfor folk bliver så skide sure over konstruktiv kritik????

Det gør jeg da ikke....

Jeg har da før fået en privat besked hvor der stod at min hest var en rigtig dygtig springer, og jeg skulle prøve at sætte en anden rytter på, for så ville den kunne klare LA/M bane????? der bliver jeg selvfølgelig ked af det... men samtidigt, synes jeg det er okay.....for Jeg VED jeg ikke er en god rytter.. og jeg VED at der er MANGE ting jeg kan gøre bedre... så derfor suger jeg alt det konstruktiv kritik til mig jeg kan....

dermed ikke sagt at alle skal være som mig, for jeg er langt fra perfekt... men synes folk skulle tage at kigge lidt på ordet KONSTRUKTIV KRITIK... og bruge det til noget, i stedet for at vende det til noget negativt...

til alle dem der er pissed over at jeg har forsøgt at "hjælpe" SORRY

(et lille surt opstød fra mig)

hav en god dag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det er jeg da lidt ked af
Kommentér på:
Det er jeg da lidt ked af

Annonce