Det er jeg da lidt ked af {{forumTopicSubject}}
HMMMMM
tror jeg skal til at lade være med at skrive min mening i folks videoer...
for folk bliver bare skide fornærmede hvis man ikke lige har det mest positive at sige...
Det kan da godt ske at JEG synes at (for EKSEMPEL) at de a-tempo spring er for lille den den hest... men det er jo ikke ens betydende med at jeg har ret.... men jeg synes bare jeg kan se hvornår, det er "behageligt" for hesten og hvornår det ikke er... det er jo nok ikke behageligt hvis den skal krumme ryggen mellem a-tempo springene for at kunne være der før det næste..
Jeg forstår bare ikke hvorfor folk bliver så skide sure over konstruktiv kritik????
Det gør jeg da ikke....
Jeg har da før fået en privat besked hvor der stod at min hest var en rigtig dygtig springer, og jeg skulle prøve at sætte en anden rytter på, for så ville den kunne klare LA/M bane????? der bliver jeg selvfølgelig ked af det... men samtidigt, synes jeg det er okay.....for Jeg VED jeg ikke er en god rytter.. og jeg VED at der er MANGE ting jeg kan gøre bedre... så derfor suger jeg alt det konstruktiv kritik til mig jeg kan....
dermed ikke sagt at alle skal være som mig, for jeg er langt fra perfekt... men synes folk skulle tage at kigge lidt på ordet KONSTRUKTIV KRITIK... og bruge det til noget, i stedet for at vende det til noget negativt...
til alle dem der er pissed over at jeg har forsøgt at "hjælpe" SORRY
(et lille surt opstød fra mig)
hav en god dag
jul 2004
Følger: 87 Følgere: 81 Heste: 2 Emner: 280 Svar: 3.243
maj 2005
Følger: 124 Følgere: 209 Heste: 3 Emner: 283 Svar: 1.718
Man rykker sgu da ikke manen på en araber ! og så får man smidt en lav i fjæset, eller " din hest går alt for meget under lod " når de ikke gør det ? hvis man skal give kritik skal det være konstuktivt, ellers skal man komme med en anden løsning på det problem man har
så ENIG !
Buur// håber i forstod, og neeeej jeg er ikke sur
jul 2004
Hahahahaha.
Ej, undskyld jeg griner.
Men du lyder bare præcis som min smed der han så jeg havde rykket Teddys man.
"ANITA?????!!!!!!!! Kom her hen NU!. En trav hest har LANG man og KORT i nakken.
Så nu finder du lige saksen så jeg kan tage de strit hår væk"
Det var fordi det var ca. 1/3 del af hans man der var kort som jeg ville have til at vokse ud d;
(Han klippede dog ikke)
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.053
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.053
maj 2006
Følger: 32 Følgere: 35 Heste: 4 Emner: 43 Svar: 279
Hvisman fx. skriver fin video, men prøv og slippe lidt mere i hestens mund, eller såan.
Så går de amok og skrive .
hvor er du negativ.
bland dig udenom.
bare fordi man kommer med et råd
nov 2005
Følger: 59 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 1.007 Svar: 4.945
Har aldrig været ude for noget ubehageligt kritik ;D
maj 2005
Følger: 124 Følgere: 209 Heste: 3 Emner: 283 Svar: 1.718
jul 2004
Det kan de da være ligeglade med s;