{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
436 visninger | Oprettet:

Spanien :'( fortsættelse {{forumTopicSubject}}

Kalder hende jeg er uvenner med X - & den anden veninde der os skal med til spanien Y - & min gamle bedsteveninde Z

Mig & X har været venner i snart 4 år. Vi kender hinanden ud og ind. Vi flyttede til Holte Rideklub sammen i 2006. Da vi kom der op blev hun forandret meget. Hun blev en snob og en som bare fik alt hvad hun ville. Jeg blev virkelig træt af at vi heletiden blev uvenner.
Jeg blev ret gode venner med en og hun blev ret gode venner med en. Hende jeg blev venner med hed Z og vi havde det skønt! X kunne ikke lide Z. Z og jeg blev bedste veninder og uadskillelige. Det kunne X ikke ha', så hun fik kabret Z ved at holde om hende, skrive lange beskeder til hende hverdag osv. Jeg blev jaloux, desværre, så fik Z og mit venskab ødelagt. jeg var selvfølgelig ked af det.
Den tid vi var uvenner, der gad X enlig ikke at snakke med Z mere. De holdt ikke kontakten. Z flyttede rideskole. Der gik lang tid, inden jeg tog chancen, kontaktede Z og vi blev venner igen. Det gik rigtig godt, vores tider kom tilbage & jeg var så glad. Snakker meget om at vi måske blev bedsteveninder igen!.
Så blev Kelly syg, og når hun er syg, så bliver jeg utrolig sårbar - det ved X udemærket godt! Så hun tog chancen.
Så en aften fik jeg en besked fra Z hvor hun skrev at jeg ikke skulle gå og sige at Keller (hendes kæresteting) er klam. jeg kender keller rigtigt godt, og har kendt ham siden han var helt lille, så jeg ville aldrig ALDRIG sige noget om ham! Så skrev hun at jeg ikke skulle gå og sige at hun flyttede, det var en hemmelighed. På det tidspunkt var mig og Z ikke venner, så jeg vidste ikke at de flyttede. De var der bare ikke en dag. Så skrev hun at ; Og forresten tak fordi du river billedet over af mig som hænger i pony rummet!. der blev jeg fuldstændig ude af mig selv, jeg ved ikke hvor den kom fra. Et billede? jeg var helt kold.
& Z skrev at det var X der havde fortalt hende det, og hun stolede enlig mere på X end på mig.
Jeg er rigtig sur & ked af det, på X. Forstår ikke at hun kan gøre sådan noget.
Hun er sådan en pige som har 4 piger i snor. Når hun så har brug for dem, hiver hun lige lidt, også kommer de løbende. Og når hun ikke har brug for dem mere, så klipper hun bare snoren over.

Det skal lige siges at jeg på 1 uge fik jeg beskeder fra 3 forskellige personer som var sure på mig over noget X havde fortalt dem! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spanien :'( fortsættelse
Kommentér på:
Spanien :'( fortsættelse

Annonce