{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
321 visninger | Oprettet:

Lemon opførte sig underligt! :S {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg kom hjem fra rideferie igår, så jeg har ikke været hos Lemon i den uge. Men ugen inden var jeg hos Lemon om fredagen (Tog afsted lørdag morgen). Jeg trak ham ind fra fold som normalt og han havde fået dækken på da vejrudsigten havde vist regnvejr mange dage i træk. Jeg trak ham så ind på staldgangen og bandt ham fast som normalt smiley Men jeg kunne mærke på ham at han var urolig. Jeg tænkte at han nok bare havde brug for at komme af med sin energi, så jeg tænkte at jeg ville ride noget særiøst dressur, da han ellers ikke ville blive redet i 1 uge. Jeg spændte hans dækken op og da jeg tog det af ham begyndte han at rykke rundt, jeg gik ind med det i rytterstuen eller hvad du vil kalde det, og lage det på bordet. Jeg kunn høre at han rykkede sig fra side til side inde på staldgangen. Jeg tog min striglekasse og gik ind til ham. Han havde rykket sig helt frem så han ikke kunne komme længere for træktorvene og grimen sad spændte helt på ham. Jeg bakkede ham og tog min gnubber og begyndte at gnubbe, men han blev ved med at ryke frem og tilbage, og den dag orkede jeg bare ikke at kæmpe med ham. Jeg striglede ham færdig med en hel del besvær hvor han blev ved med at rykke rundt og prøve at komme fri fra grimen. Da jeg var færdig hentede jeg dæknet og lagde det på. Så hentede jeg træktorv og ville gå ud med ham, men i det jeg "låste" det ene træktorv op fra hans grime begyndte han at lege vildhest og små stejle inde i stalden, jeg spænde hurtigt det andet op også og så trak han ellers bare ud til folden og bgyndte at trave på vej derud, hvilket han ellers ALDRIG gør, han plejer at kunne gå helt normalt? Så åbnede jeg ledet og slap ham ud på folden, han galoperede ned til sine venner, Marsia og Mikkel og så løb de alle 3 rundt ude på folden i galop. Lemon plejer aldrig at løbe på folden, han plejer at skridte ud på folden, tage noget at drikke og så tisse, men det havde han slet ikke tid til.. :S
Hvad kan der være gået galt for ham den dag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lemon opførte sig underligt! :S
Kommentér på:
Lemon opførte sig underligt! :S

Annonce