En McDs medarbejders råb om forståelse {{forumTopicSubject}}
Jeg arbejder på McDonalds, hvilket jeg har gjort i over et år nu, og jeg er for det meste glad for det. Det er dejligt at arbejde sammen med folk på ens alder, og kan tage ud og drikke med dem bag efter. Alle de fede ting kunder ikke ser. De (kunderne red.) ser kun en dum person bag kassen der er alt for langsom. De (kunderne red.) brokker sig over de mindste ting omkring deres mad. Vi prøver at gøre det så godt, hurtigt og præcis så muligt. Men når kunderne ikke er tilfreds med deres mad af en eller anden årsag giver de straks skylden til den person de har købt maden af, uden at de tænker over at kassepersonerne intet har at gøre med maden.
Så tænkt over, især om sommeren når der er travlt, hent lige selv det mad der ikke er klar. Vær flink selv lige at sætte bakker over på skraldetårnene(dem hvor der står tak på!) lad være med at mase foran i køen hvis I skal hente en burger, stil jer ud til siden så kommer der altid en og spørger hvad du mangler og hvem du har købt maden af, så kan orderen blive slettet og kassepersonen ved derfor at det sidste er blevet afhentet
Men også at de folk der er ved kasserne ofte har været på arbejde i mange timer og er efterhånden blevet ret træt. Hvis kunderne er sure over deres mad ikke er klar, bliver kassefolkene sure pga. mange sure henvendelser, dette smitter af på personen der styre køkkenet hvilket går at kommunikation bryder sammen og ingen laver mad = kaos
nov 2006
Følger: 206 Følgere: 240 Heste: 7 Emner: 7 Svar: 2.342
maj 2005
Følger: 73 Følgere: 72 Heste: 8 Emner: 36 Svar: 3.229
Jeg tror det hører med til jobbet. (og det må man nok være indstillet på)
Men selvfølgelig skal man også opføre sig ordentligt.
aug 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 446 Svar: 6.440
dec 2004
Følger: 263 Følgere: 247 Heste: 22 Emner: 444 Svar: 4.027
fårstår dig udemærket godt, oplever det i mange sitiuationer, hvis man holder i trafik kø, folk bagved dytter og råber, men der er jo nok en god grund til at trafikken er i stå, et uheld måske? eller da jeg arbejde i butik, op til helligdage, mega mange mennesker, manden bagerst i køen skælder ud på personalet, men hvad med alle de kuner der lige skal af med alle småpengene, eller et dankort terminal der er i stykker, mange mennesker har ingen indlevelses evne og laver ders vrede gå ud over de nærmeste, jeg har nogen gange sagt til de værste: smil til verden og den smiler til dig, og så et kæmpe smil :-)) he he, virker som regel, og får da lige folk til at tænke sig om.
godt du er glad for dit arbejde.
Anita W
En McDs medarbejders råb om forståelse