{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
357 visninger | Oprettet:

En McDs medarbejders råb om forståelse {{forumTopicSubject}}

Jeg arbejder på McDonalds, hvilket jeg har gjort i over et år nu, og jeg er for det meste glad for det. Det er dejligt at arbejde sammen med folk på ens alder, og kan tage ud og drikke med dem bag efter. Alle de fede ting kunder ikke ser. De (kunderne red.) ser kun en dum person bag kassen der er alt for langsom. De (kunderne red.) brokker sig over de mindste ting omkring deres mad. Vi prøver at gøre det så godt, hurtigt og præcis så muligt. Men når kunderne ikke er tilfreds med deres mad af en eller anden årsag giver de straks skylden til den person de har købt maden af, uden at de tænker over at kassepersonerne intet har at gøre med maden.

Så tænkt over, især om sommeren når der er travlt, hent lige selv det mad der ikke er klar. Vær flink selv lige at sætte bakker over på skraldetårnene(dem hvor der står tak på!) lad være med at mase foran i køen hvis I skal hente en burger, stil jer ud til siden så kommer der altid en og spørger hvad du mangler og hvem du har købt maden af, så kan orderen blive slettet og kassepersonen ved derfor at det sidste er blevet afhentet

Men også at de folk der er ved kasserne ofte har været på arbejde i mange timer og er efterhånden blevet ret træt. Hvis kunderne er sure over deres mad ikke er klar, bliver kassefolkene sure pga. mange sure henvendelser, dette smitter af på personen der styre køkkenet hvilket går at kommunikation bryder sammen og ingen laver mad = kaos


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En McDs medarbejders råb om forståelse
  • #1   9. jul 2007 så er det godt man er mc' vegatar smiley

  • #2   9. jul 2007 Men hvis man har en klage, har man kun kassepersonalet af henvende sig til smiley Det er ligesom dem der sælger biletter - de får klagerne over de forsinkede busser.
    Jeg tror det hører med til jobbet. (og det må man nok være indstillet på)
    Men selvfølgelig skal man også opføre sig ordentligt.


  • #3   9. jul 2007 Nu var jeg på burger king idag, og de havde mega travlt det stakkels personale, og ved siden af mig stod der en kunde og sagde at han ville have sine burgere nu, og min første tanke var "Så gå da ind og lav en!" hehe jeg kan godt følge dig, sure kunder er aldrig sjovt, men som Thit ( Power Squirrel ) så er der kun kassepersonalet at henvende sig til

  • #4   9. jul 2007 Hej LK
    fårstår dig udemærket godt, oplever det i mange sitiuationer, hvis man holder i trafik kø, folk bagved dytter og råber, men der er jo nok en god grund til at trafikken er i stå, et uheld måske? eller da jeg arbejde i butik, op til helligdage, mega mange mennesker, manden bagerst i køen skælder ud på personalet, men hvad med alle de kuner der lige skal af med alle småpengene, eller et dankort terminal der er i stykker, mange mennesker har ingen indlevelses evne og laver ders vrede gå ud over de nærmeste, jeg har nogen gange sagt til de værste: smil til verden og den smiler til dig, og så et kæmpe smil :-)) he he, virker som regel, og får da lige folk til at tænke sig om.
    godt du er glad for dit arbejde.

    Anita W


Kommentér på:
En McDs medarbejders råb om forståelse

Annonce