{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tormod og hestene på DR 1 NU!
  • #1   13. jun 2019 .... jeg har faktisk aldrig forstået hvorfor han er "fantastisk" når man kigger på hvordan hestene holdes?
    Normalt ville en sådan måde jo give skideballe.

• #2   13. jun 2019 Sikke et hyggeligt program smiley
    Virkelig en imponerende ro i så stor og blandet en flok - især under fodring.
    Fik dog virkelig dårlige nerver af hans måde at tilride på - inde i stalden med alle de "fælder".
    Kan ikke se noget galt i måden at holde hest på (selvom det er langt fra min måde at holde hest på) - de så ud til at være pæne i huld og med passede hove. Og så lod det til at de fik godt med grovfoder (eneste lille "men" kunne måske være fodret - men igen, synes trods det, at hestene så pæne ud). smiley

• #3   14. jun 2019 Hans måde at holde heste på, kan gi ballade, da hestehold er en religion i sig selv. Jeg er selv stor tilhænger af løsdrift, da det i min optik, kommer så tæt på hestenes natur, som muligt. Og så er der jo dem, der pakker deres heste ind i vat og bomuld, i en boks 22 timer i døgnet, som syntes det er helligbrøde at lade hestene gå ude døgnet rundt.
    Men så længe hestene bliver passet på alle måder og er i godt huld og med velplejede hove, ja så kan jeg ikke se noget forkert i det.

Kommentér på:
Tormod og hestene på DR 1 NU!

Annonce