{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
381 visninger | Oprettet:

Historie[fest] - ikk færdig endnu.! :) {{forumTopicSubject}}

Dette er en historie jeg er startet på for langtid siden er bare ikk kommet vidre endnu :).

det er ikke starten af den heller ikk slutningen :)..

Har intet navn endnu :)..
------------------------------------------------

Musikken spiller højt og flotte kulørte lamper blinker og lyser i mange forskellige farver og fulde unge mennesker danser rundt imellem hinanden, andre sidder i baren og drikker eller snakker.
Mig og Lasse, står og holder om hinanden, imens vi danser stille, og engang imellem kysser vi lidt. Han siger at han elsker mig, og at vi skal være sammen altid. Jeg kigger lidt til siden og ser at Danny, min eks kæreste, står og over glor os, men jeg ignorere ham, og danser vider.
Senere på aftnen sidder jeg og snakker lidt med nogle veninder fra skolen, vi snakker vist om en eller anden fyr som Mia er blevet forelsket i, men jeg lytter ikke rigtigt efter, sidder bare og kigger efter Lasse, men han er ikke til at se nogen steder. Jeg beslutter mig for at lede efter ham. Efter at jeg har ledt næsten alle steder, finder jeg ham, siddende og kysse med en eller anden klam kælling! I et par sekunder løber der en masse tanker igennem mit hoved, o(Jeg elsker dig)o(Vi skal være sammen altid) osv. Da jeg kommer lidt til mig selv igen, opdager jeg at Lasse har opdaget mig, han stiller sig op, begynder at slynge en masse vrøvl ud, prøver at komme med en eller anden dum undskyldning, ”jeg ved ikke hvad jeg laver, jeg har jo drukket ” og om jeg ikke vil tilgive ham, men jeg står helt stiv, kan ikke røre mig, det eneste jeg har i hovedet er de ord som han sagde til mig for under en time siden, de passerer revy, igen og igen. Jeg mærker at jeg får tåre i øjnene, vender mig om og løber, vil bare ud her fra!, og væk fra ham, væk fra alt og alle!
Endelig ro og fred, den stille og halv varme sommer vind får nogle få blade til at bevæge sig på den store flotte eg som står i midten af haven. Kan høre musikken spille, men meget lavt, for sidder midt i haven op af den store eg, den er meget flot med dens store grønne blade som hænger og næsten ligner et springvand. Sidder bare og glor ud i den blå luft, mens tårerne løber stille ned af kinderne. Pludseligt kommer en hen mod mig, det er Danny, han sætter sig ved siden af mig, lægger armen om mig og siger at han ikke syntes at man kan tilgive det Lasse har gjort, og det giver jeg ham ret i. Så lægger jeg min arm om ham og giver ham et knus, for har sku savnet ham.
Vi har vel siddet og små snakket i godt og vel et kvarter, da Lasse, den idiot, kommer ud af havedøren, han kommer hen imod os, jeg rejser mig op, og så kan jeg love for at jeg går amok, (DU ER KRAFTEDME DEN VÆRSTE OG STØRSTE NAR DER KAN GÅ PÅ TO BEN)-
(JEG… HADER… DIG!)… Jeg får igen tåre i øjnene, kan ikke sige mere, jeg kigger hen på Danny, og så tilbage på Lasse, kan se han os har fået tåre i øjnene, Danny kommer hen til mig, han tager min hånd og siger ”Kom søde, vi smutter”, men jeg trækker min hånd til mig, og kigger Lasse dybt i øjnene, så tager han om mig og siger ”Undskyld min skat, jeg skulle have tænkt mig om, jeg lover det aldrig nogensinde vil ske igen!, Kan du tilgive mig?”, ja okay da svare jeg lidt efter, så vender jeg mig om mod Danny, som stadigvæk står og venter på mig, jeg kan se at han smiler, så jeg smiler bare igen og siger: Tak Danny, fordi du er sådan en god ven, jeg holder meget af dig.
”Nåh, men jeg vil smutte ind til de andre igen, hyg jer”, siger Danny. Jeg og Lasse bliver stående lidt, kigger på hinanden, og lige da vi skulle til at gå ind igen, gir Lasse mig et kys, jeg smiler og tager om ham med min ene arm og så går vi ind.


Skriv din mening smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Historie[fest] - ikk færdig endnu.! :)
Kommentér på:
Historie[fest] - ikk færdig endnu.! :)

Annonce