{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

11 september.. sandheden {{forumTopicSubject}}

Jeg ved det efterhånden er længe siden.. og at det sikkert er et emne folk har meget delte meninger om..

Men sidder på arbejdet på 12 timers nattevagter og ser en masse dokumentar programmer på nettet (man kan jo lige så godt blive lidt klogere )

Jeg ser altid på de forskellige ting med kritiske øjne.. tror ikke på alt jeg ser.. fx fik en dokumentar jeg så igår mig til at trille ned af stolen af grin.. de påstod at alle verdens ledere i virkeligheden var reptile rumvæsner der kan shape shifte sikke en fantasi..

Men nu har jeg efterhånden set en del forskellige dokumentare og klip omkring 11 september.. lavet af forskellige mennesker, med forskellig indgang til sagen.. og selv om jeg langt fra tror på alle teorierne.. så må jeg indrømme at en del ting bare ikke passer med den offisielle forklaring.. fx er det jo bevist at flere af de såkaldte kaprere lever i bedste velgående i mellemøsten

Men hvad mener i ? kan man altid tro på nyhederne og de officielle forklaringer ??

Denne film bør ses af alle.. ikke at jeg siger i bare skal tro på det.. men synes ikke man kan se den uden at stille et par spørgsmålstegn ved regeringens forklaring..

(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  11 september.. sandheden
Kommentér på:
11 september.. sandheden

Annonce