{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Studenterhue indgravering i skyggen - citat ideer
  • #1   23. sep 2019 Du må gerne citere mig: "Man får aldrig tømmermænd, hvis man aldrig stopper med at drikke".

• #4   23. sep 2019 Ingravereringer??

Jamen...
    Gisp!
    Det handler da om at dine venner skal skrive fantastiske hilsner inde i huen!

Husk, de hæderkronede traditioner!
    Hilsner skrevet på svedbåndet er frække invitationer, osv, osv...!
    Ingravereringer tager det ikke plads fra alt det bedste!

• #6   23. sep 2019 SOF?
    Ingravereringer - på ydersiden eller indersiden??

En ordentlig kuglepen kan skrive på ALT, ellers kan en hvid pen med kvajeblæk skrive på resten.
    Uhh.

Indersiden af min hue er souvenir / minder fra nogle gode fester...

• #9   23. sep 2019 Jeg havde tre linjer i min, en linje fra min mor, en fra min far og så et citat på den sidste: "I failed my way to success"

• #10   23. sep 2019 Min studenterhue er lige så ren og fin som da jeg fik den på. Var ikke på studentertur osv.

• #11   24. sep 2019 Jeg skrev "jeg erkender, at jeg ved, at jeg intet ved"
    For ærlig talt har jeg sjusset mig gennem gymnasiet med Google i højre hånd og en hukommelse som en hullet si i venstre hånd haha

• #13   25. sep 2019 I min står der dette smiley
    Første linje hentyder til dét bord som jeg sad ved hele sidste år, og betegner de tøser som jeg holdt sammen med i begge år på HF. Der andre har det ligeledes indgraveret i deres, som et minde om os alle.
    Sidste linje er titlen på en sang, af min og min bedste venindes kunstner, som også betyder utrolig meget for os begge - noget vi også begge to har indgraveret.

Jeg synes personligt det skal være noget, som har betydning for det enkelte individ.

Jeg er så glad for hvad der står i min hue, kan godt tage mig selv i at tage fat i den og lige læse de tre linjer + de små hilsner der står i den. Det minder mig bare om en så dejlig og simpel tid (ift nu :p)

profilbillede
  • #14   25. sep 2019 Jeg har indgraveret et citat fra mit idol.
    " If I fall, I will rise back up
    And Relive my glory"
    - Andrew Dennis Biersack.

Betyder enormt megetfor mig, da jeg gik hårdt ned med en depression i midten af gymnasiet, men kæmpede min røv igennem. Jeg kom ud med 10 i huen og et gennemsnit på 7,1 på trods af at jeg i starten af 3.g samlede på 02 og 4 taller. smiley

Kommentér på:
Studenterhue indgravering i skyggen - citat ideer

Annonce