{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
365 visninger | Oprettet:

msnangreb fra tyrkere s: .. {{forumTopicSubject}}

skal lige siges jeg intet har imod tyrkere eller andre mennesker!

ja, da jeg loggede på, kom jeg i en samtale med en masse tyrkere. jeg tænkte bare :" what?" og så sagde de " hej dansker" og pludselig kaldte de mig luder s:?
omg, jeg var helt forvirret. så skred jeg jo bare men blev hele tiden føjet til.
så var der en der truede mig med at han ville tage min msn og sørge for at min computer snart ville bryde sammen xD?
så da jeg ville til at slette personen og blokere og hele mullevitten altså hende som havde tilføjet mig hele tiden til samtalen, skrev det bare en ramse som jeg ikke kan huske med at dansker svin var til grin fordi de ikke kan gøre et elelr andet med tyrkere.

jeg forstod ike hvorfor jeg skulle nedgøres osv?
nogle der har prøvet noget lignende eller ? s:
synes bare jeg ville fortælle det.
stener også rimelig meget smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  msnangreb fra tyrkere s: ..
  • #1   15. aug 2007 Aj, de er lede mod dig galehus. Slip dine beboere løs. xD

• #2   15. aug 2007 hahah xD. du er altså vildt tosset ! xD

• #3   15. aug 2007 Nøh! jeg er faktisk mere trist.. ;/ Hmmf.. Første skoledag, og så går det galt, typisk.
    Men det var min sidste første skoledag xb

• #4   15. aug 2007 øh.

• #5   15. aug 2007 ' jeg er venner med UTROLIG mange tyrkere , og det eneste de tænker på er ren faktisk DAnske eller '' hvide '' piger smiley HAHA ! de eeelsker ogs sååå meget ;D kender alt til de . og jeg har fået masser af tæsk af dem ;D HAHA , og de har tit skrevet LUDER og alt muligt, jeg er sgu ligeglad smiley
    ; men HAHA! en sjov historie smiley damn man .. sys det er herre grinern hver gang , FORdi DE KAN IKE STAVE smiley

• #7   15. aug 2007 Latterlige Tyrker !! xD
    Det er fandme kun drengene dernede er fornuftige (:

• #8   15. aug 2007 Jeg er &så gode venner med mange tyrkere & det er >DRENGE !! smiley

• #9   15. aug 2007 Signe B
    hvad mener du xD?

Taz : ENIG !

pigen sm inviterede mig var den eneste pige i "denne forsamling" af en samtale xD

• #10   15. aug 2007 vær du glad for at de skrev nogenlunde på dansk...har prøvet en der bare skrev på jalla sprog...øhh...say what!!

og gæt hva han så ville snakke om....dooh...slettet ret hurtigt...(biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiib***)

• #11   15. aug 2007 taz : du hader dem og er ikke rasist ? du sidder nærmest og sviner dem til . nej nej slet ikke rasist agtigt ?
    sorry men kan bare ikke tage folk skal snakke sådan om dem , da nogle af mine gode venner og veninder er derfra . og de opfører sig sku næsten som danskere . og gør overhovedt ikke sådan som i siger . så nej det er sku bestemt ikke alle som er sådan !!
    og de er da slet IKKE psykopater

• #13   15. aug 2007 Danskere er altså tit ligeså slemme ;P

tror der ikke er nogen lande hvor man kan sige at der kun er "gode" mennesker der aldrig sviner folk til mm smiley

• #14   15. aug 2007 og jeg syntes da helt klart at de har ret til at gå i det tøj de vil, og snakke det sprog de vil, tænk hvis det var jer der kom til et andet land :S så ville jeg i hvert fald syntes det var dejligt at snakke dansk engang i mellem smiley

• #15   15. aug 2007 Vil sgu sige det samme som 'Team GuleÆrter'; danskere kan være mindst lige så slemme!

• #16   15. aug 2007 alltså *Lammegården * sådan sagde de også. og grinte bagefter..

Signe : ja de gjorde xD

• #17   15. aug 2007 ja, syntes også det er for dårligt at nogle ikke gider lærer sproget så godt, men som sagt er der mange der prøver smiley Og det med at tørklædet skaber dårlig stemmning, ja de kan vel stadig gå i det de vil :S Man siger jo heller ikke til en dansker at vedkommende ikke må bære kors, bare fordi vedkommende bor i et land hvor de ikke er kristne...

Men jeg kan altså sagtens forstå at de vil snakke deres eget sprog når der er mulighed for det smiley og med det mener jeg at hvis de virkelig vil tage deres job seriøst, ja så skal de jo også lære det dansk det kræver smiley

• #18   15. aug 2007 Nej men hvis de virkelig gerne vil gå i deres eget tøj osv, så kan danskerne da være fuldstændig ligeglade :S

Det er ligesom hvis jeg sagde at du skulle gå i noget specielt tøj :S

• #19   15. aug 2007 tørklædet betyder meget for dem, ligesom et kors burde betyde meget for kristene, og jeg kan virkelig ikke se problemet i det, Bare fordi mange danskere absolut skal bestemme :S

Kan godt være det virker negativt på nogle danskere, men er det vigtigste ikke hvad det betyder for dem der har den religion? :S

• #20   15. aug 2007 jep, respekter den da også ;P

dur ikke hvis alle mennesker er enige smiley

• #21   15. aug 2007 det jeg siger er at hvis de har lyst til det, så skal de også have lov til det :S Det raver da danskerne en fjer, hvad pokker de har på :S De genere jo ikke os overhovedet, og hvis vi har så meget i mod det kan vi da kigge den anden vej :S

Og nu mener jeg ikke at det er manden der bare skal tvinge kvinderne til det, men kvinden der selv vælger smiley

• #22   15. aug 2007 Nu vil jeg så sige at jeg har talt med nogle muslimske kvinder, og nogle af dem ser det som en uskyldighed (sætter en ære i at gå med det, og ikke bare fordi de er bange for at blive voldtaget)

Jeg syntes da også mange mænd derover fra slet ikke behandler kvinderne ordenligt, men det jeg ´mener er at alle folk burde have ret til at gå med det de vil og tale det sprog de vil smiley Håber i kan forstå det jeg mener smiley

• #23   16. aug 2007 ' vis de begynder at skrive tyrkisk til jer ,så sig det til mig .
    ' jeg kan ALT tyrkisk udenad d; HAHA !
    d:

• #24   16. aug 2007 ' pigerne ovre i tyrkiet elelr andre lande , er IKE en skid vær . . de skal bare gøre manden glad.. pigerne har ingen ret til at protestere .. så det er ike dem, mændene er derimod dem som sidder på deres FLADE og ike laver en skid ! det kan være at tyrkerne har svært ved at forstå dansk .. kender en mand , han har svært ved at utale nogle danske ord.. altså , men de går normalt kun med tørklæde til fester og sådan .. det tog mig 1 år at lære tyrkisk .. og jeg har da tit været ude for at de har kaldt mig
    Odosbo = luder
    ködbæk = hund
    Abba = et eller familietingting
    altså ..

Kommentér på:
msnangreb fra tyrkere s: ..

Annonce