{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
196 visninger | Oprettet:

Søger informanter (uddannelseshjælp mm). {{forumTopicSubject}}

Kære alle
Det er måske lidt et 'Long shot' at søge herinde.

Jeg uddanner mig som socialrådgiver, og skal til at skrive bachelor. Dertil skal jeg lave 2 borgerinterviews.

Min målgruppe er personer mellem 18 og 30 år, som modtager uddannelseshjælp, som er vurderet aktivitetsparate og som har en psykiatrisk diagnose.

Interviewet vil omhandler hvordan den indsats, som du får i jobcentret, påvirker dig rent psykisk.

Jeg forventer at interviewet vil tage omkring 45 minutter, og du kan selvfølgelig være med til at bestemme hvor det skal foregå. Jeg ønsker at afholde det slut marts eller start april.
Meget gerne en som bor i København eller Nordsjælland, men hvis du bor et andet sted, så skriv endelig alligevel. ??

Jeg håber virkelig et en herinde eller en i kender kunne have lyst til at deltage smiley

Mvh Anna

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger informanter (uddannelseshjælp mm).
  • #1   4. mar 2020 Da jeg skulle lave projekt sidst, hjalp det rigtig meget at skrive hvor længe vi forventede interviewet var, og også at vi gjorde stemningen hyggelig med lidt kaffe og kage (kiks, chokolade... something). Og ellers er det en ret svær målgruppe at få fat på tror jeg. smiley

Har du prøvet diverse facebooksider? Evt. at hente nogle sedler op på relevante steder? smiley

• #2   4. mar 2020 Ja det er desværre ikke helt nemt smiley
    Ja det er selvfølgelig en god ide. Men jeg passer også lidt på med at gøre mit indlæg for langt, da jeg så tænker, at mange måske ikke læser det. Så det er lidt en 'balance' synes jeg smiley
    Jeg har prøvet på facebooksider, desværre ikke nogle tilbagemeldinger.

• #3   4. mar 2020 Hvis det bliver anonymt, så må du godt skrive til mig i PB smiley

Kommentér på:
Søger informanter (uddannelseshjælp mm).

Annonce