{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
294 visninger | Oprettet:

dagen igår {{forumTopicSubject}}

puha..igår var en hård dag. den startet med at vi skulle ha den ene hoppe og hendes føl på traileren, hoppen gik stille og roligt ind men føllet ville ikke så vi måtte ta dem ind i stalden og køre traileren til døren.

så var der 4 startheste. Først skulle farmer ud i mønstringsløp(et løp for at på en måde vise 2 års heste frem) han skulle løpe på under 35 og han løp 31 så han er en hurtig hest:D

neste hest ude var en 3 års hoppe som skulle gå prøveløp(blive godkent til at kunne gå riktige løp med penge premier) hunhar før har løpt 16 blank og måtte derfor løpe på tid under 21 men hun løp 23 så det var en skuffelse:(

neste hest var det en anden som tog seg af det var et 3 års løp med premier. han kom ind som en af de siste.

så var det dagens højdepunk. En af våres "gamle" heste. Han har haft en pause fra banen i akkurat 1 år og 10 dage. han stod og rystet og var irriteret inden løpet hvilket han ikke plejer at være så mig og min veninde ville jo at han ikke skulle gå løp. så lige inden sjefen skal ud og varme ham op legger hesten seg ned på staldgangen med vogn på! gal jeg blev bange. han kom sig så ud og fik varmet, han så lidt bedre ud.

Det var en anden kusk som skulle køre ham og alt i alt så endte han på 6 plass og fik den siste penge premie:) det gik over alle forventninger når han har været væk så lenge. hesten var friskere bagefter og idag var og lidt træt men ellers i meget go form(bare spør mit hoved som han dunket ind i mindst 500 gange:p)

Kusken var meget tilfreds med ham. efter alle løpene måtte alle de andre plikter gøres, windsong måtte trenes(blev gjort i boksen), der måtte fodres osv inden vi til sist kunne ta hjem. kom hjem engang mellem kl halv 11 og 11..puha..sov som en sten i nat

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift til sommerdæk på Jeep Renegade 375 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Bruser koblet til toilettets vandforsyning 770 kr.
  • Nedtagning af varmepumpe 500 kr.
  • Opsætning af persienner 625 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
dagen igår

Annonce