{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
258 visninger | Oprettet:

Hvidbjerg strand camping? {{forumTopicSubject}}

Go'aften folkensxD
nogen der har været på hvidbjerg strand camping ved blåvand??.
min faster og onkel har lige været på camping her på fyn også den sidste dag sov de hos os, de har 2 store unde og jeg sagde at hvis de ville på ferie uden hund kom jeg og passede dem også ville jeg tage min kusine med som bor i samme by som dem;), men så ringede de her til aften og sagde atjeg kunne gå ind på topcamp.dk og kigge på camping pladser de skulle mindst være med 4 stjerner og det skulle ikk være den på sjælland eller den på langeland for de er ikk gode sagde de, så tænke jeg fedt jeg går ind og kigger så fandt jeg 2 der så rigtig gode ud Bogense strand camping og Hvidbjerg strand camping, de er begge med indendørs badeland, det ville blive koldt at bade udenfor i efterårs ferien, så ringer jeg og forslår de her 2 campinger og håber hun siger at hun vil invitere Dinnie med(min kusine), så siger un så må vi se om vi kan lokke Dinnie med, håber jeg for ellers har jeg ikk rigtig nogen at bade medxD

Men er der nogen af jer der har været der og er der godt?, 2 af mine veninder fra klassen har været der og de siger den er rigtig god:D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvidbjerg strand camping?
Kommentér på:
Hvidbjerg strand camping?

Annonce