{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

Morbærhaven {{forumTopicSubject}}

Tja, ved ikke om dette er det rigtige sted at spørge, men jeg har lige fået tilbudt en lejlighed i morbærhaven da jeg skal i gang med studie, men savner virkeligt noget omtale/erfaringer med at bo der. Jeg var forbi idag for at få et indtryk af stedet, og syntes ummedbart at det virkede ok - måske ikke ligefrem drømmeboligen, men det er vel også for meget at forlange. Jeg har dog samtidigt læst lidt negative ting om stedet.

Så er der nogle herinde der ved noget om hvordan stedet er?

jeg ved jo selvfølgelig godt at der er bolig mangel i og omkring kbh og vil derfor ikke unødigt gamble med min bolig situation, men samtidigt har jeg ikke lyst til at bo et forfærdeligt sted...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Morbærhaven
  • #1   1. aug 2020 Min kusine boede der for 15 år siden.
    Dengang, tjae, det var et sted at bo så det problem var løst, men det blev ikke regnet for et specielt charmerende område - ikke at der skete ballade, det var bare småkedeligt og hvis du studerede tæt på centrum var det en lang cykeltur...

    Morbærhaven - det er ungdomsboliger via kollegernes central administration, ikke?
    Da jeg var studerende kom man bag på ventelisten, hvis man bad om at stå på venteliste til et sted, og sagde nej.
    Omvendt, boede man mere end 60 km væk kom man foran i ventelisten.

    Tjek lige hvad der sker, hvis du siger nejtak.
    Ellers kan du jo altid sige jatak og så flytte hvis du finder noget bedre.


  • #2   1. aug 2020 Morbærhaven er fint nok. Stille og roligt smiley Albertslund har generelt bare et dårligt ry, men det er virkelig ikke værre at bo der, end alle andre steder.

  • #3   1. aug 2020 det er den eneste bolig jeg er skrevet op til igennem kollegiernes kontor, og da jeg bor på møn må jeg have kommet forrest i køen for det er ikke mere end et par uger siden jeg skrev mig op. Jeg er egentlig ligeglad om det ligger lidt langt væk, eller at der er 'kedeligt' - det syntes jeg måske mere er et plus faktisk, jeg vil bare ikke bo et sted hvor jeg ikke føler mig tryg eller hvor der er meget ballade.

    syntes også det er svært at vurdere når jeg ikke har set lejligheden eller har fået nummeret på den... jeg ved jo ikke rigtig hvad jeg siger ja til. jeg ved ikke om det bliver muligt at se lejligheden efter jeg har sagt ja, og om man så kan bakke ud af det igen inden jeg skal betale indskud eller skrive under på noget.


  • #4   1. aug 2020 Mange af mine studiekammerater bor der - de giver udtryk for at være glade for det. Derudover må man vist også have dyr, så det er jo er plus smiley

  • #5   1. aug 2020 Min søster boede der for 6 år siden og hun var glad nok for at bo der ingen særlig ballade, eller noget.


  • #6   1. aug 2020 Tak for svar allesammen! Er noget mere tyg ved at sige ja tak til boligen nu??

Kommentér på:
Morbærhaven

Annonce