{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

æsel, pris? {{forumTopicSubject}}

Hallow (;
Jeg må desværre indrømme, at jeg er gået hen og blevet lidt af en æselfan efter en mindre ridetur på et i bjergene da jeg var på ferie. Jeg har siden hen læst en del om disse dejlige dyr, og jeg kunne nu virkelig godt tænke mig at købe et.
Problemet er så bare, at vi altså ikke er den rigeste familie smiley min mor knokler på 2/3/4 forskellige jobs for at holde det hele kørende, og derfor synes jeg det virker utaknemmeligt at bede hende om penge på noget tidspunkt. Selvfølgelig kan jeg arbejde, men har ikke tid til at arbejde på normale arbejder da jeg går i gymnasiet (får fra 15:30 næsten hver dag+lektier oveni). Det arbejde jeg har nu tjener jeg nok mellem 1000-1400 kr om mdr, men så er spørgsmålet om det er tilstrækkeligt til at holde et æsel?
Er der evt nogle herinde, der kunne opstille et lille budget over hvad deres æsler koster? (smed, opstalding, foder osv osv).
Tror I det er helt umuligt for mig at have et æsel? Vil bare så gerne. har redet i 6 år og elsker hyggeridning, men har ikke mulighed for min egen hest da det er for dyrt, og jeg vil ikke have part pga en del dårlige oplevelser med dette. er stoppet helt med ridningen nu, men føler ikke jeg er parat til at slippe det, og jeg synes et æsel virker som en god løsning.
på forhånd tak hvis i svarer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  æsel, pris?
Kommentér på:
æsel, pris?

Annonce