{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

schleich {{forumTopicSubject}}

Ud til samler folket ??

Jeg står og skal sælge kæmpe samling af schleich men ved ikke hvad sådan noget går til i dag? Så er der nogle der er skarpe på det område?

Der er tale om Ca
67 heste
Pegasus
Enhjørning
13 hunde
5 rådyr
4 tigere
Kat
2 pandaer
Æsel
2 zebraer
2 ulve
2 vogne med heste (3 heste)
2 ryttere med hest
Lastbil
Springbane
Fold ting
3 stk hegn
Bil og trailer
8 ride sæt
4 mennesker
Og 1 hestestald ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  schleich
  • #1   27. nov 2020 Find en passende gruppe, evt lokal, på Facebook og lav en samlet aktion. Evt dele det op i lot, så der er delt op, zoo dyr for sig og heste for sig. Det er julegave tid. Noget vil sælge ret godt, noget knap så godt.
    Det er nok den måde du får mest for det.

• #2   27. nov 2020 Som udgangspunkt så ville jeg
    tage 50% af ny prisen som minimum
    alt efter hvor slidt tingene er

• #3   27. nov 2020 Okay mange tak for svar det vil jeg klart gøre ??

• #4   27. nov 2020 Tingene er bevaret ret godt ?? har regnet mindst 50% af alt, mere for vogne med slidt udstyr ??

• #5   27. nov 2020 Har også prøvet at komme af med min store samling uden reel hæld (både på facebook og dba). Mange samlere har allerede mange af de samme dyr så de er måske kun ude efter et par af de heste du har og ikke dem ALLE. måske man er heldig at støde på en forældre der kan se det fede i at købe en større samling for billige penge - ellers er det svært at komme af med dyrene... måske hvis man satte prisen lavere end man behøvede kan det være at folk turde købe en større del af gangen. efter min erfaring er folk mere efter tilbehør fx ridebane, hegn, spring og lign end egentlige figurer

• #6   27. nov 2020 Okay det vil jeg klart lige tænke over ??

• #7   27. nov 2020 Jeg vil lige tilføje at jeg oplevede en okay stor interresse i tingene, men at folk måske ville købe 2,3 heste af gangen, eller kun var interresseret i menneske figurene ect. Så man kan nok godt komme af med hele sin samling hvis man ikke har noget imod at skulle splitte den op i 20-30 små pakker til et lille beløb hver (hvilket jeg ikke var interresseret i) smiley Der var et par enkelte som var interresseret i en større del, men da det jo så løber lidt op sprang de fra igen..

• #8   1. dec 2020 Der er rigtig mange som prøver at sælge deres schleich til alt for høje priser, så vil folk kun købe enkelte og ikke hele samlingen.
    Jeg solget lidt mere en det du har, samlet for 700 kr. Det tog ikke lang tid, det var billigt og have derfor mange som var interesseret.
    Så du skal gøre det op med dig selv, om du vil vente og få en højere pris. Eller sælge lidt billigere.

Kommentér på:
schleich

Annonce