{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg bliver nød til at vide om nogle af jer har styr på dette da jeg synes det virker lidt mærkeligt men det kan være mig der er forkert på den.

Jeg har et lån i en anden bank en den jeg har konto på.
Men jeg får så i går en rykker på pengene ikke er betalt, det kan jeg ikke forstå da de trækkes automatisk.

Jeg tjekker så min konto kan først se de er trukket d 4.Jan men herefter d 5.Jan kommet tilbage
Det havde jeg ikke set da jeg er vant til de trækker hvert år har haft lånet i over 1 år og der er aldrig problemer.

Burde banken ikke sene mig en advarsel før rykker når de kan se på mine billeder at de først er kommet ind også åbenbart tilbage på min konto jeg har intet rørt på min konto og forklaret banken det.
Jeg synes 2x100 kr er rigtig meget pt i mit budget men det endelig også princippet i det.

Nogen der kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp
  • #2   14. jan 2021 Hvorfor ? smiley
    Lånet og min egen bank er ikke det samme sted


  • #3   14. jan 2021 Du skal tale med din bank og långiver.
    Hvorfor er pengene ført tilbage?

    Måske kan du tale dig ud af de 200 kr, måske kan du ikke.
    Angreb får folk til at gå i defensiven, og så intet samarbejde derfra.
    Ring og tænk på en detektiv - spørg som en der er ved at undersøge et mysterie, så er folk imødekommende.


  • #5   14. jan 2021 Der kan jo altid ske fejl smiley
    Jeg ville ringe til banken og fortælle at du kan se at pengene var trukket men er blevet tilbageført til din konto uden din indblanding, hvorfor du i god tro har regnet med at beløbet var betalt. Samt at du naturligvis vil betale det beløb, som blev trukket i første omgang, men at du selvfølgelig gerne vil have at de krediterer dig for rykker, eftersom det ikke er din fejl.

    Medmindre din bank er l*rt, så burde de være ok med det - Foreslå at du gerne vil sende et skærmbillede af dit kontoudtog. Så kan de se fejlen, og det burde de også kunne i deres eget system


  • #6   14. jan 2021 har der været dækning nok på din konto?


  • #7   18. jan 2021 Anja N : ja der er der bestemt det sendte jeg også billeder af men er i dialog med det hele nu og der er sket en fejl fra banken af så jeg er ved forhåbenligt at finde en løsning smiley

    TIL ALLE: Tak for alle de gode råd smiley


Kommentér på:
Hjælp

Annonce