{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Argh Bliver mobbet, med min hest :'( {{forumTopicSubject}}

Ja^^ Jeg bliver sku mobbet i skolen af nogle med min hest smiley
Træls.
Det er ingen gang bare " små ting" det er så som:

AD du lugter af heste pis, Lille Heste-Luder osv.

det værste er bare at skolen ikke gør noget ved det.. min mor har haft fat i drengenes forældre mange gange før, men der sker ikke noget,

Min mor har så bare sagt til mig, at næste gang de siger noget til mig, Især Heste-luder, Så skal jeg bare Svare igen ( For de lidt Større )

" Ved du hvad Emil, Inden du overhovedet nogensinde når at finde ud af hvad en Luder er, Så syntes jeg lige at du skulle se at så noget hår på karamellen først "

HAHAHAHA Fu*k jeg grinte da jeg hørte det xD

^^ Hva sys i ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Argh Bliver mobbet, med min hest :'(
  • #1   17. sep 2007 Så = Få

Haah x'D

• #2   17. sep 2007 Du skal smile og sige tak smiley Så skal de nok holde op smiley

• #3   17. sep 2007 Det er da træls at de mobber dig!
    ÅHhhh de skal væk de skal.!

Men jov det er rigtig godt sagt!;D
    held og lykke

• #4   17. sep 2007 Heeh xD

Jeg har prøvet at ignorere dem, men det virker ikke rigtig :'/

Rilo: Kender det godt . DE^^ Siger at man bare skal tage en rusten motorsav og lave Bøffer / og at heste kød smager mega godt smiley

• #5   17. sep 2007 på min skole er drengene tit i stalden og siger Ian er flot smiley

• #6   17. sep 2007 hvis det gå til fodbold eller en gå ud skal du skal side jeg ville heller lugte af heste end sved ( til fodbold fyren )

eller jeg vil havde lugte af heste end hash nar hovede

• #7   17. sep 2007 Hos os var det også kun i de mindre klasser.
    Nu er det sådan, at så længe man ikke snakker så meget om det, siger de ikke noget til det smiley

• #8   17. sep 2007 Gør jeg også når jeg kommer ud til kanten xD

^Ih i er da også så heldige xD

• #9   17. sep 2007 Jeg har tilbudt dem en tur på Pikao.. Men det tør de ikke... Det første halve år, hvor jeg gik på min nye skole, blev jeg kaldt for pony(Selvom jeg aldrig har haft pony ? ) .
    Så sagde jeg noget til ham, som kaldte mig det.. Og siden har han ikke sagt det..
    Der var en dag, hvor vi skulle skrive om vores kæledyr på tysk.. Og drengene syntes det var vældigt sjovt med Pikao's navn : Pik-ao.. hmm

Men, tag fat i en af dine lærer. Fortæl dem, at du synes at det er træls. Og sig, at de skal holde øje med det, for du synes ikke at det er fedt.

• #10   17. sep 2007 jeg synes også bare du skal smile og sige tak..

• #11   17. sep 2007 heldivis kan drengene i min klasse overraskende godt li heste et par stykker har været oppe og ride det nogle af os heste tøsers hest (vi er 3) og det er heller ikk sådan at vi HELE tiden snakker om vores heste.. så det er dejligt.. smiley

• #12   17. sep 2007 Emil er bare aldrig blevet Voksen Haah x'D

• #13   17. sep 2007 Nå nogle siger sådan noget til mig gør jeg sådan:

*Smiler* "Tak, Har du noget imod det?"

Hvis der er en der siger jeg har noget grimt tøj f.eks.:

"Hmm, ja (navnet) mit tøj er anderledes end dit men det er nok fordi det er lang tid siden du har været i en mode butik"

• #14   17. sep 2007 Men de drenge i min klasse er jeg sådan ca. venner med. bortset fra 1. det er så 1 ud af 3.
    Vi er kun 7 i klassen.;D

• #15   17. sep 2007 jeg blev også mobbet med jeg havde heste i folken skole selv om der også var en anden der havde heste..

der var en drenge der kladet mig heste luder.. jeg vente mig om med det sammen og sagde " hvis jeg er heste luder er du trækker drenge( det sammen som luder bare drenge ) " lige siden sagde han intet

• #16   17. sep 2007 Jeg kender der alt for godt, da jeg gik i 6-8 klasse blev jeg også mobbet helt vildt pga at jeg synes heste var mere interessante end at drikke sig fuld og brække sig dagen efter. Så derfor blev jeg kaldt heste-luder og alt andet pjat. Ignorerede dem bare, og til sidst syntes de åbenbart ikke det var sjovt længere. Eller også kan man håbe at de blev så voksne, så de selv kunne se hvor dumt det var. men det tvivler jeg nu på.

Synes du skal sige det til din lærer og ellers bare lade som om du ikek hører efter. Lad være med at svare igen. Bare fordi de opfører sig som idioter, behøver du jo ikke at gøre det.

• #17   17. sep 2007 Jeg ti'er stille når drengende snakker om heste, for de har altid et eller andet dumt at sige smiley

• #19   17. sep 2007
    Winnie smiley GRK smiley P
    godt sagt man !!

• #20   17. sep 2007 bar sig tak .. det er det letteste, og så se stolt ud .. når folk siger at de er gode som hestebøffer siger jeg bare ja, sålænge det ikke er mine, så vil jeg godt smage !:p ..
    ^^ hvilket er sandt.. hehe

dem fra min klasse er heldigvis også blevet for store til det, og så en a mine veninder hun er helt vild med mine heste, og sad og snakkede med nogen af drengene fra min klasse de havde faktisk redet en hel del da de var mindre, så synes at det er lidt fedt ..

• #21   17. sep 2007 haha bare sig tjaa, det har du nok ret i så smiler du og går vidrer.. det er jo DEM der ikke har noget liv (:

• #22   17. sep 2007 tjaa jeg blev også mobbet en del med at jeg har hest, men i den sidste ende var de alle sammen bange for heste... jeg sagde til dem " og hva' så, I er jo skide bange for heste" og de skulle bevise at de var noget så seje og godt kunne ride - men hov det kunne de ikke XD
    og nu går jeg på gymnasiet, de har jo intet imod at jeg rider, eller mine heste, de synes at især at Niko er flot(det er han jo også)

• #23   17. sep 2007 dem fra min klasse har heldigvis ikke noget imod heste:) jeg tror de er vokset fra det;D og den "populære" pige i klassen passede også egang en hest på "min" rideskole så hun kan godt li' heste;) og min nye tysk lærer elsker også heste:D det er skønt:P

• #24   17. sep 2007 det er bare latterligt,
    dem fra min klasse går og siger 'hest' hele tiden og går og kalder folk det, jeg siger bare 'tak' når de siger det. smiley
    de skal bare have noget af lave, når du svarer dem igen syntes de det er sjovt, du skal bare ignorere dem smiley det kan de ikke lide :b

• #25   17. sep 2007 det gør de også på min skole smiley det er altså ret
    nederen ! at blive kaldt , hestenørd ! men har så
    lært man bare skal lige : jo tak ! og så igrorrre dem !
    men det kan da sq godt være pisse svært når de
    bliver ved ! eller når de fx. siger man lugter af hestepis
    , skulle de sku selv prøve og blive smidt ud i en mødning XD

• #26   17. sep 2007 tm .. : hvis du har en selvtillid der er stor nok er det da ragende lige meget hvad andre siger, du nyder bare livet;p

• #27   17. sep 2007 alstå vil sige i min klasse , gider de ikk rigtig mobbe mig med det ? ved ikk hvorfor måske fordi jeg er lige glad de ved jeg er mig selv om laver ikk om på noget pga. dem ! og tja .... altså hvis jeg driller en nogle for sjov er det jo selvf. det de bruger imod mig at jeg kan li' my liltel pony . men der er en jeg virkelig bare hader og han er nørd og har alt fokert men tror han er så sej og ham diskoter jeg tit med og han bygger lego ! altså hallo ?

så vil ikk sige der er det store prblem i min klasse..

• #28   17. sep 2007 Jannie : hehe ja, men det kan fanme godt være trælst og høre på i 1½ time hver daq ! (:

• #29   17. sep 2007
    Emilie <Team super NF<3 > .

det lyder ligsom min klasse den ''populærer'' pige har selv hest og min tyks lærer har to islændere smiley

• #31   17. sep 2007 Nørden :
    haha den var god x)

den vil jeg prøve smiley

• #32   17. sep 2007 muhaha smiley ?

• #34   17. sep 2007 Hah'
    I min klasse siger de "Nuøh, du tror nok du er sej, bare fordi du hænger ud med en flok krikker ! Hvorfor bruger du så lang tid på at ride ? Det er sgu da ikke så svært !"
    I starten ignorerede jeg det, men det er sgu svært, så jeg gik over i metoden, med at sige: "Tja, så siger vi det .. Men prøv du da bare at sætte dig op på en af mine ponyer, og lad os se hvor hurtigt du ligger på jorden igen .." Og så et smil, og så gik jeg. Det sagde jeg hver gang de mobbede .. Men nogkle dage efter, holdt en fra min klasse fødselsdag, og hans forældre havde tilfældigis heste - han er ikke selv hesteint. - så vi fik da selvf. lov at hyppe lidt rundt på de her heste .. Og nu var jeg ret træt af det mobberi,. så jeg sagde til én af dem der var værst til at mobbe; "Nå Magnus, siden du er så dygtig til at ride, vil du så ikke vise alle os andre hvordan man gør ?" Jeg smilte riiiigtig venligt, og han ville først ikke, for han var seriøst bange for heste, men han ville heller ikke være til grin for hele klassen, så det endte med, at han kom op på hesten. Og der gik ikke længe, før han hoppede ned igen XD siden dét har ingen mobbet mig i klassen ;b

• #35   18. sep 2007 Tak for jeres råd, Godt At se jeg ikke er den eneste xD

Nørden xD Haah ! *GGGGGG*

• #36   18. sep 2007 Jo, jeg er 14 smiley Går i 8 kl. Drengene i min klasse er bare ikke udvilket i deres hjerner xD

• #37   20. okt 2007 det er det samme i min klasse.
    der er to-tre drenge som bare hele tiden, siger ting som: heste-luder, knepper du din hest?, du har kun hest fordi de har kæmpe pikke..
    jeg hader dem virkelig s;

Kommentér på:
Argh Bliver mobbet, med min hest :'(

Annonce