{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Salgs sider {{forumTopicSubject}}

Hej hestefolk smiley

Jeg er ved at leder efter ny hest, og jeg har kigget rigtig meget på Ridehesten, DBA, Gul og Gratis, Hestenettet og Facebook.

Jeg føler bare at der nærmest er ingen heste tilsalg ( i hvertfald ikke i mine preferencer).. Er der andre salgs sider et sted, som jeg er gået glip af? Eller kan i anbefale nogle gode salgs stalde, som er til at stole på? smiley

Tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salgs sider
  • #1   30. apr 2021 Everhorse, Ridehesten.com.
    Hvis du går efter en bestemt typeavl eller race, så prøv deres avlsforbund. Nogen af dem har en salgsliste.
    Held og lykke smiley


  • #2   30. apr 2021 Hvad søger du helt nøjagtigt smiley

  • #3   1. maj 2021 Jeg mistede min Irish Cob/Connemare blanding, pga akut sygdom, for et par måneder siden. Så nu begynder vi at kigge os om efter en ny. Vi leder efter det perfekte match og har ikke travlt!
    Vi leder efter en som har et super godt sind, den skal være rolig og nervefast.
    Den skal næsten kunne beskrives som terapihest.
    Hesten vi søger:
    Vi søger primært efter en koldblod, Irish cob/Tinker, gerne en blandingsrace.
    Højde mellem 155-165
    Den skal være redet i alle 3 gangarter
    100% Trafiksikker.
    Kunne gå på tur alene og med andre.
    Gerne kunne lidt dressur og spring,
    Gerne mellem 8-15år.
    Helst vallak.
    Vi er ikke interesseret i syge eller skadede heste.
    Kort om mig:
    Jeg bliver 16 til sommer og har reddet i 6 år, hvor jeg har haft helpart og egen hest i alle 6 år.
    Jeg er en lang pige på 177 cm.
    I dressur rider jeg op til LA øvelser og rider D stævner i ny og næ, i de klubber jeg finder det hyggeligt at starte hos.
    Spring har været begrænset, da tidligere hest blev for tændt.
    Hesten har første prioritet i alt jeg foretager mig og er en del af familien.
    Jeg har 200% forældreopbakning og vi kommer hos hesten hver eneste dag.
    Stalden og hesten er mit frirum og der jeg samler energi, så den skal kunne lide at blive nusset og hygget om.
    Vi går meget i hestevelfærd, vi bruger en nøje udvalgt smed, har fast interval hvor veterinær kiropraktor Lise C. Berg kommer og går hesten igennem. Derudover passes der med dyrlæge og tandpleje efter behov.
    Stedet er et større opstaldningssted med bla. 2 ridehuse, udendørs baner og fine folde, hvor de sættes sammen så folden fungerer. Der vil være mulighed for døgnfold om sommeren, hvilket vi ønsker for vores kommende hest
    Budget kommer helt an på hesten.


Kommentér på:
Salgs sider

Annonce