{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning og dusør
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   10. maj 2021 Hvad er historien bag?

  • #2   10. maj 2021 igen som jeg skrev på facebook.


    så vil en årsag til efterlysningen være ideel at dele, hvorfor søger du denne hest, er der penge i klemme? konflikt med en opstalder? hvad er årsag til din ihærdige søgen?

    var det min hest, ville jeg da ikke bare videregive informationer, hvis ikke jeg ved hvad oplysningerne skal bruges til?
    Synes det virker suspekt at der ingen oplysniger er hvorfor du søger denne hest?


  • #5   10. maj 2021 Åh gud, nu igen... søg hjælp.

    Selv hvis du finder hesten er den ikke længere din. Hvem end der har den nu har købt den ærligt og redeligt, så det bedste du ville kunne håbe på ville være økonomisk kompensation (og det sker næppe, når de er fjernet af politiet som led i en sag om overtrædelse af lov om hold af heste/dyreværnsloven).

    Hvis jeg vidste hvor den var er det 100% sikkert at jeg ikke gav de oplysninger videre - kan da lige forestille mig man skal til ufrivilligt at blive en del af dine vilde konspirationsteorier. Var jeg ejer af hesten og nogen videregav mine oplysninger til dig, ville jeg gå meget langt for at få vedkommende straffet (lovligt naturligvis, taler ikke om tæskehold e.l.)

    Men gentager da gerne hvad der tidligere er skrevet til dig: hvis du vil tages bare lidt seriøst, så få nogen til at læse korrektur og luge ud i dine skriverier. Det er jo ikke skrevet på forståeligt dansk og fylder ca 10 gange så meget som reelt nødvendigt.


  • #6   10. maj 2021 uden at have læst andet end forsiden
    så forstår jeg ikke hvorfor du ikke fik kasteraret de hingste? så havde du kunne finde andre steder at have dem opstaldet uden problemer.
    tænker at du nok skal bruge mere tid på din søn og så få din økonomi i orden


  • #7   10. maj 2021 Anja - det er en svær opgave, når man lever i en verden hvor hele det offentlige system intet andet har at lave end at jagte en.
    Hele sagen er trist og jeg ville ønske man kunne tvinge folk I behandling selvom de ikke direkte er til fare for sig selv og andre. Tænk at vokse op i det virvar der smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #8   10. maj 2021 Michelle: jeg ville heller aldrig, som i ALDRIG videregive oplysninger om hesten.
    Ikke med den historik TS har fremlagt her inde.

    Ville aldrig byde en evt ejer at skulle trækkes ind i det cirkus


  • #9   10. maj 2021 Præcis AMT
    Og så synes jeg altså det virker lidt spøjst at man henviser til en debat på FB, som om alle har set den og ved hvad det drejer sig om. TS må have høje tanker om sig selv - tænk at tro man er så interessant at ALLE simpelthen følger alt hvad man gør på nettet (inkl staten selvfølgelig, smiley )


  • #10   10. maj 2021 Var de heste ikke også i virkelig dårlig forfatning da de blev fjernet...? Det synes jeg at huske de var.

  • #11   11. maj 2021 Det afhænger vist af, hvad man mener med virkelig dårlig. Ud fra billeder var det ikke sådan helt graverende dyreværnssag. Men de stod jo uden læ og tørt leje på sted hvor man i LANG tid havde prøvet at få TS til at flytte sine heste, og hvor lejen ikke blev betalt. Der var så mange ting galt i de forhold.

    Jeg gætter på, at var de opstaldet fornuftigt var de ikke blevet fjernet, så var der blot givet en bøde og pålæg om at få tingene bragt i orden... så mon ikke det også har været en håndsrækning til stedets ejer, ellers havde TS såmænd ladet hestene gå der endnu er jeg sikker på


  • #12   11. maj 2021 #11: Du har sikkert ret.

  • #13   12. maj 2021 Puuuh jeg er godt nok helt stået af. Det er virkelig tung læsning! Men det jeg har orket at læse, virker virkelig helt ude i hampen.

Kommentér på:
Efterlysning og dusør

Annonce