{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
370 visninger | Oprettet:

Fuck en lortedag /; . {{forumTopicSubject}}

Igår kom jeg på min efterskole efter at have været hjemme lørdag - søndag. Så finder jeg ud af der måske er kværke på den rideskole Samigo står på. Og det er den hest Samigo står ved siden af, og Sami er kun 3 år og har ret dårligt immunforsvar så det ret trælst. Og idag fandt vi så ud af at det er helt sikkert at det er kværke. Men det kun halvt så slemt som det næste.

Da mig og kristiane vågner, læser hun en besked fra en der hedder jonas. Der står der ville blive taget urinprøver af alle, pga. mistanke om stoffer. Så efter vi har gjort os klar og sådan, kommer en anden ind, og fortæller at skolen har ransaget helt vildt mange værelser om natten. Der skal så ikke tages urinprøver.
Der var allerede nogle stykker der var blevet hentet om natten, de var smidt ud. Den ene hedder Jesper, en mega mega flink fyr, som tidligere har været på stoffer, men som solgte på skolen. Det er selvfølgelig også rigtigt dumt, men vi nåede jo ikke engang at sige farvel, og det er helt sikkert han ikke kommer igen s;.

Så bagefter finder vi ud af at der er flere som allerede er hjemme(de fleste på tænker), og min anden værelses kammerat har bare ikke kunne sove hele natten, fordi hun har været så bange, fordi hun også har haft taget noget. Så kommer vi ned til morgensamling og finde ud af at fucking 14 bliver sendt hjem, alle sammen er bare rigtig rigtig fine og mega søde. Og så er der derefter mange der har meldt sig selv.

Vi har bare tudet hele dagen, når vi skulle sige farvel. Og også fordi, at igår var alt bare perfekt og det hele er bare ødelagt på 1 minut, bare fordi de ikke kunne holde sig fra det. Det er bare en ringe dag. Det er bare nogle rigtige dejlige mennesker der er blevet sendt hjem. Jeg tror, at omkring 20 eller flere er hjemme på en tænker. Og hvis de ikke kommer igen /; .

Det skal lige siges, at jeg synes det er helt forkert at tage stoffer, især på en efterskole hvor det er forbudt, og det er fint nok at de får den konsekvens, men det er bare så hårdt når det hele kommer for tæt på. Det er noget man kun ser ske andre steder, nu er det bare lige pludselig her og nu. Og har bare skulle sige farcel til alt for mange.

- Nadia

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fuck en lortedag /; .
  • #1   1. okt 2007 Ejj' hvor trælst !

• #2   1. okt 2007 Cæcilie K
    Jo de fleste er rigtig flinke. Mange har bare lige skullet prøve det her i weekenden s;

• #3   1. okt 2007 Nårh ja, man kan ikke være sød og dejlig selvom man har prøvet stoffet smiley Hold da op en holdning Cæcilie.

• #4   1. okt 2007 Nej, min bedste ven ødelagde sig selv. Og jo, han var et utrolig sødt og dejligt menneske, men det tog overhånd.

• #5   1. okt 2007 Cæcilie K
    Synes også det er åndssvagt. Men derfor synes jeg ikke at de ikke er ordentlige mennesker, For de er sku fine, Og ikke stofmisbrugere nogle af dem jeg snakker med,

• #6   1. okt 2007 ja det er selvfølgelig hårdt at sige farvel, men jeg har godt nok ingen respekt for dem som skal prøve alt det stoffer, har de ikke snart set nok drab osv i fjernsynet.??
    Folk der skal gøre det er dem som ikke er stærkest nok til at sige nej, og ja så slet ikke når i ikke andet er omkring 14-15 år, det er virkelig for tidligt at miste livet!!!!

Med hensyns til din hest, så prøv at koncentrere dig om den, det er virkelig en slem sygdom, og en man skal tag vare om, sys det er det der er mest slemt af det du har skrevet!!!!!

• #7   1. okt 2007 - og en af mine rigtig gode venner har da også været alt for langt ude i det. Men han fik en chance, og nu er han stoffri

• #8   1. okt 2007
    Pernille B
    Synes virkelig også det er noget lort de har lavet..
    Men hensyn til min hest, ja, er også rigtig opmærksom på ham.

• #9   1. okt 2007 Derfor kan andre godt være søde.
    De er dumme at de gør det, ja, men søde mennesker.

• #10   1. okt 2007 Nadia, jeg sys i hvertfald det er bedre du bruger din tid på din hest lige nu, for kværke kan virkleig ende meget galt, og ja jeg må nok indrømme tror det vil være svære for dig hvis den gik væk.....
    Dem der tog de stoffer, tog også en chance for at miste alle jer som venner og i det hele taget mistet de rigtig mange venner/kamerater, for man mister respekten for dem der har gjordt det... Og det er ikke noget med at det bare lige er i weekenden, for så finder de ud af at det skal man da prøve igen osv!

• #11   1. okt 2007 Man kan da sagtens være sød, selvom man skal prøve lide for meget en gang i mellem . Man behøver heller ikke at være skør i hovedet for at tage stoffer.. Det er jeg ked af at høre, Nadia, kan godt følge dig. Hvad med din veninde der havde prøvet det, er hun også smidt ud ? God Bedring til Samigo ..

• #12   1. okt 2007 Ih jeg bliver helt arrig af at læse sådan noget.
    Utroligt at unge mennesker, som forventer at blive behandlet som voksne, ikke engang kan finde ud af at overholde de regler, derer på det sted de selv har valgt at være!

• #13   1. okt 2007 Lige som Pernille B siger Tænk på din hest ..
    + (det gør jeg hvertifald) Hvis man går ude ved sin hest holde øje med den , gør alt med den , hvis man kan sige det sådan " smiley .. Så kommer man til og tænke på noget andet ! Sådan har jeg gjort for og komme over min venindes død ! ;'( ..

• #14   1. okt 2007 Anna&super Q
    Nej, hun er ikke blevet opdaget eller har meldt sig selv endnu. synes lidt det er ret svagt når de ikke tager konsekvensen og melder sig selv, men lader andre tage straffen.

Thit ( Spider Schwein )
    Jeg synes heller ikke det er fedt at de har gjort det. Men os elever har snakket om det, og vi synes at hvis de kan stille sig op foran os og sige de ikke længere vil tage stoffer, kan de få en chance til. Men ligeså snart nogle rører stoffer igen er det ud på stedet.

Kommentér på:
Fuck en lortedag /; .

Annonce