{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skelettet på hjul?
  • #1   8. okt 2007 Eos
    Jeps det har jeg xD

• #2   8. okt 2007 Det har jeg xD

• #3   8. okt 2007 Men det er snart 6-7 år siden... x)

• #4   8. okt 2007 Jeg ved sgu ikke om det er hele bogen jeg har læst. Men har i hvert fald læst et udsnit af den:b. den er mega sær o:

• #5   8. okt 2007 Haha, den har jeg læst xD Men vores comp er gået ned i mellemtiden, så har den ikke mere.. Læste den i 6. klasse XD Dvs.4 år siden xD

• #6   8. okt 2007 ok jeg har lige lavet en hurtig? hvad syntes i

Skelettet på hjul

Forfatter: Louis Jensen
    Udgivet: 1943
    Antal sider: 166 sider
    Alders gruppe: Fra 12 år

Louis Jensen har skrevet en meget speciel bog. Jeg ved ikke hvordan man kan få sådanne tanker, men bogen har en sammenhæng og det er det vigtigste. Bogen handler om Martin som har en hund. Hans forældre slår den ihjel, de fortæller ham bare at den stak af, men stadig med et lille smil på læben. Martin kan ikke finde sin hund, så han tager hjem igen og får afvide at det var ham selv der slog den ihjel. I drømmen for han afvide at han skal koge sin hund og bygge den så det ligner en skelet hund. Han drømmer den aften hvad han skal gøre for at få fin kærlige hun igen. I drømmen siger en engel at han skal koge sin hund og bygge den så det er en skelet hund. Han skal så tage på en lang rejse ind til ”Den store by” hvor han skal finde en ved navn Narren, som kan få tsafort, som skelethunden hedder, til at blive levende. Ikke alt går som det skal. Men Martin vil ikke opgive.

"Det er fordi," siger Martin, "at den hed Trofast, da den var levende. Nu er den død og ikke levende. Nu er det omvendt. Derfor hedder den Tsafort," (side 53)

Tsafort bliver også knust, så Martin skal til at lave ham igen. Skelettet skal have lys i øjnene om natten så Martin skal se.
    Hvad syntes jeg om bogen:

Jeg syntes at bogen er speciel, altså det er ikke en bogen som jeg bare ville tage ned fra hylden på biblioteket. Men den er en udfordring, og det er sundt. Jeg kunne forstå bogen heletiden, men alligevel var der nogle gange hvor jeg blev nød til at stoppe og tænke over hvad der egentlig skete.

• #7   8. okt 2007 Husk jeg går i &. så den skal ikke være altså for fin hehe

• #8   8. okt 2007 Pauline
    Ja læste den også i 6. Så gik jeg i 7. så gik jeg 6. (gik 6. om) så 7., 8., 9. og nu HG 1. år

okay 6 år siden så xD

• #9   8. okt 2007 husk din egen mening må ikke indgå i referatet
    "Jeg ved ikke hvordan man kan få sådanne tanker, men bogen har en sammenhæng og det er det vigtigste."

• #10   8. okt 2007 Skelettet på hjul

Forfatter: Louis Jensen
    Udgivet: 1943
    Antal sider: 166 sider
    Alders gruppe: Fra 12 år

Louis Jensen har skrevet en meget speciel bog. Bogen handler om Martin som har en hund. Hans forældre slår den ihjel, de fortæller ham bare at den stak af, men stadig med et lille smil på læben. Martin kan ikke finde sin hund, så han tager hjem igen og får afvide at det var ham selv der slog den ihjel. I drømmen for han afvide at han skal koge sin hund og bygge den så det ligner en skelet hund. Han drømmer den aften hvad han skal gøre for at få fin kærlige hun igen. I drømmen siger en engel at han skal koge sin hund og bygge den så det er en skelet hund. Han skal så tage på en lang rejse ind til ”Den store by” hvor han skal finde en ved navn Narren, som kan få tsafort, som skelethunden hedder, til at blive levende. Ikke alt går som det skal. Men Martin vil ikke opgive.

"Det er fordi," siger Martin, "at den hed Trofast, da den var levende. Nu er den død og ikke levende. Nu er det omvendt. Derfor hedder den Tsafort," (side 53)

Tsafort bliver også knust, så Martin skal til at lave ham igen. Skelettet skal have lys i øjnene om natten så Martin skal se.
    Hvad syntes jeg om bogen:

Jeg ved ikke hvordan man kan få sådanne tanker, men bogen har en sammenhæng og det er det vigtigste. Jeg syntes at bogen er speciel, altså det er ikke en bogen som jeg bare ville tage ned fra hylden på biblioteket. Men den er en udfordring, og det er sundt. Jeg kunne forstå bogen heletiden, men alligevel var der nogle gange hvor jeg blev nød til at stoppe og tænke over hvad der egentlig skete.

var det bedre?

• #11   8. okt 2007 stavefejl :b

hvad han skal gøre for at få <b>fin</b> kærlige hun igen. (der skulle vist stå 'sin' )

Jeg kunne forstå bogen <b>heletiden</b>, men alligevel var (hænger ikke sammen. der skal stå hele tiden, når det er i den sammenhæng)

(:

• #12   8. okt 2007 takker

Kommentér på:
Skelettet på hjul?

Annonce