{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

Grr. Træt af at blive stemplet heste* {{forumTopicSubject}}

*pige.

Er jeg bare den eneste hvis forældre/venner stempler en som udelukkende hestepige.
Jeg elsker min hest og det er ham jeg bruger mest tid på, selvfølgelig da en hest er tidskrævende.
Meeen, jeg har sku andet i hovedet !
Det opfatter mine forældre bare ikke, og tit når vi snakker om noget eks. jeg skal have nyt sengetøj, logo, nøgle hvad det nu lige skulle være, for jeg ALTID tilbudt om der ikke skal være en hest på ?! Nej tak ! Er ikke interesseret i at hele mit værelse skal ligne en hestestald. Jeg har andet i hovedet .

Spørger nogen (bedsteforældre osv.) om jeg har fået en kæreste, skal min far altid komme med denne åndsvage kommentar: nej, den eneste kæreste hun har er Le-cis. grrrr. det kan pisse mig sådan af .

Hmm, ved ikke hvorfor jeg lige blev så ilter over det :b skulle lige ud med det. Andre der har ddet ligesådan ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grr. Træt af at blive stemplet heste*
  • #1   16. okt 2007 sådan har det fleste af mine klasse" venner " det også

men mine barndoms venner og neninder er lidt ligeglade

• #2   16. okt 2007 HELT ENIG!!
    Argh, det er virkelig irriterende.
    Specielt fordi min bedsteven er begyndt på det også .. smiley
    det er sådan noget der giver mig lyst til at stoppe.. >:[
    men så hver gang jeg kommer ud til Canupa, har jeg ikke lyst til at stoppe :')

• #4   16. okt 2007 Jah, dog ikke mine forældre., mere mine venner.. Synes også det kan være ret så irriterende .. smiley

• #5   16. okt 2007 Kender det. Det på en måde mega flabet, og det ligesom om de prøver at sige du bruger for meget tid på de hest i nogle skjulte sætninger.

Fik engang denne sætning af en fra min gamle klasse 'michella du har jo ikke andre venner end dem fra din rideskole har du?'
    Jeg stod lidt undskyld hvad!? selvfølgelig har jeg det (jeg var gode venner med alle i min klasse, snakkede bare ikke lige med ham :p)
    Jeg svarede bare nej selvfølgelig ikke, gad ikke bruge tid på ham smiley

• #6   16. okt 2007 Mine forældre er heller ikke sådan, de ved også jeg har andet i hovedet (:
    Men det mere mine 'gamle' venner smiley

• #7   16. okt 2007 bliver dog ikke stemplet som heste pige...

men hvis jeg gjorde var jeg lige glad.. for isabella betyder alt for mig... og så må folk sige hvad de vil

• #8   16. okt 2007 Yup, helt enig !
    Hvis min bedstemor finder noget med heste på - et billede, en bog etc. - så skal jeg altid have det, men det bliver altid lagt ind i mit skab, og aldrig taget frem igen XD
    - Ja, okay på min hylde står der stortset kun hestefagbøger og sådan, men ellers har jeg kun en enkelt tegning af min afdøde pony, og så mine 3 rosetter fra Birken XD Jeg gider ikke at have alt det der heste'pjat på mit værelse og mine ting.
    Og synes især det er plat når de dér små ponypiger, der lige har fået deres lille søde shetlandpony, køber trøjer med heste på, og bogpapir med heste på, og har tonsvis af hesteplakater på værelset osv. XD grr'

• #10   16. okt 2007 Sådan har jeg det på sammen måde, men synes ikke det er irretende, (;

• #11   16. okt 2007 Nok mest mine venner der siger det men what ever jeg løber da ikk rundt efter en bold jeg har mest hesteting og sager på mit værelse

• #12   16. okt 2007 bare sjovt jeg egentligt aldrig har været sådan udsat for det? sys det er blevet rigtig slemt på det sidste, med at denne debat kører konstant

Men altså dem fra min klasse kommer med søde/sjove kommentarer som ikke er drillende, måske drengene men eftersom jeg ikke snakker med dem særlig meget så aner jeg ikke hvad de sys om det

men hvis en eller anden driller mig for groft med noget så får de bare en knytnæve i skulderen hvis de ikke holder op.. så skal de sgu nok holde kæft! - for jeg slår edermandme hårdt xD

• #13   16. okt 2007 ^^ eftersom min mor selv har hest er der ikke noget der..

• #14   16. okt 2007 Min far går sku også sådan noget ! X) men så får jeg jo self. grine flip XD

Kommentér på:
Grr. Træt af at blive stemplet heste*

Annonce