{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
358 visninger | Oprettet:

Sommerdækken? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle

Jeg har fået anskaffet mig en frossenpind til hest - hun fryser nemt og det fører til mange spændinger i kroppen
Normalt ville jeg have lukket dem på døgnfold, men fordi hun fryser samtidig med, at hun ikke spiser så hurtigt, kommer de stadig på boks hver nat ( ud kl. 7 og ind kl.23 )

Derfor overvejer jeg om, at jeg skal købe et sommerdækken til hende, der er vandtæt, men ikke for varmt

Pt har jeg kig på Amigo Rug bug som er et almindeligt insektdækken, men hvor man kan købe en regn liner og sætte under til kolde eller regnfulde dage ( sådan forstår jeg det )
Mon der er nogen der har erfaringer med det?

Ellers har jeg kig på Rambo Summer Series som er et insektdækken, med regndækken i ryggen - jeg syntes det lyder smart, men frygter om hun kan blive "for" varm under på sommerdage?
Mon nogen erfaringer med det?

Håber I kan/ vil hjælpe mig til, at tage en beslutning smiley

Mvh Line & Medina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommerdækken?
  • #1   20. maj 2022 Jeg har haft begge dele , vil klart anbefale det med liner så du selv kan tage af og på efter behov , det andet med indbygget regn i ryggen blev alt for varmt og min kamp svedte under det ved blot 18- 20 grader jeg bruger det pga sommer eksem hvor han står med Rambo eksem dækken hele tiden .

  • #2   21. maj 2022 Min hest er også en frossenpind og har sommereksem så derfor har jeg Rambos mittedækken.

    I dækkenet kan der indsættes regnliner ligesom det du nævner. Og det syntes jeg faktisk fungere rigtig godt.
    Lineren er dog lidt plastikagtig, men det er ikke fordi hun sveder under dækkenet når det har regnet eller hvis regnen aldrig kom.

    Dog kan lineren ikke klare hvis der kommer en god omgang fuld dagsregn. der kan der godt gå lidt igennem smiley


Kommentér på:
Sommerdækken?

Annonce