{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

caroline kom til skade :( {{forumTopicSubject}}

i bør nok læse det her først, så forstår i det nok bedre.. smiley
http://www.hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=173347

nå nu til at fortælle hvad der skete med Caroline..

altså vi kede os til den der gyser aften så vi gik ud i forhallen tog nogle stole og tog en kust og sprang lidt (mig og Gitte) så sætter jeg et spring op, hvor kusten ligget på ryglænet (stolen har en almindig størlse) springer over det, så siger Caroline at det tror hun også hun kan og vil så prøve, gitte får så lov til at filme at hun springer så hun bagefter kan se hvordan det så ud, og jeg skulle tage et billede af hende på hendes mobil.
caroline tager til løb og prøver at spring men det ender helt galt.!
hun får ikke benene helt med og kusten ender omkrig hendes ankler og hun hun mister balancen (i luften) og falder bagover lander ned på siden og slår hovedet lige ned i et pisse hårdt gulv(alt det fik gitte på den optagelse hun skulle tag og tro mig det så slemt ud! caroline får lov til at se det når der er gået nogle dage og hun har der bedre.) hun får vendt sig om på maven og begynder at græde (kan jeg sku godt forstå!) gitte trøster hende og sætter hende på en bænk som var der i forhallen, vi hentede noget koldt vand og en kold klud til hende hun drikker kun lidt vand og har den kolde klud i hoved, gitte tager hende med ind i klassen og ligger hende på hendes mardras (Vi skulle jo sove der.)
giver hende, hendes dyne på, jeg gik så ud i forhallen igen til maja og laura. gitte kommer så ud til mig lidt efter og siger Caroline vil ha hendes storebror ind til hende (Han går også på skolen.og skulle også sove der.)vi henter ham så, først bliver han sur og forstår ikke hvad han skal kunne gøre(han vidste ikke at det var så slemt.) men der han kommer ind til hende snakker han med hende og hun ber ham om at ringe hjem.
det gør han så imens vi venter på hendes far falder hun i søvn. der han kommer prøver hun at rejse sig op men har lidt svært ved det..
hun begynder at græde igen imens hun fortæller hendes far hvad der er sket. han løfter hende ned fra bordet(madrasen lå på bordet) sætter hende ned, caroline prøve at finde hendes ting, men kan ikke.. hun siger:

"jeg skal ha mine ting, men hvad skal jeg finde, jeg hved ikke hvor noget som helst er."

hendes far siger hun bare skal hjem og slappe af

"Men hvad skal jeg finde når jeg kommer hjem? hvad skal jeg gøre.?" hun vidste bare ikke hvad hun skulle..

mig, gitte og line tager hendes ting og går med ud til bilen med det. og hvis hun har haft det lige så slem, idag som igår skulle hun havde været på skadestuen..
hved ikke hvordan hun har det lige nu, men skal over med hendes liggemardras fordi den glemte vi så kan spørge der.....

men sådan skete det.. det er altså synd for hende.. smiley håber hun har det bedre..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  caroline kom til skade :(
Kommentér på:
caroline kom til skade :(

Annonce