{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
234 visninger | Oprettet:

Ingen træning/ridning i to måneder :'/ {{forumTopicSubject}}

Piiv , :'/ Har fået konstateret kyssesyge , og må derfor ikke arbejde med heste , eller ride i to (fårking) måneder . smiley Det bliver godt nok hårdt !

Min veninde har tilbudt at jeg kan undervise hende på min hest , men jeg ved ikke rigtig , hvad sys i ?
Jeg ved ikke rigtig , da hun rider på en lidt anden måde , og da jeg jo ikke bare kan sætte mig op og vise hende hvordan jeg mener hun skal gøre . smiley Og så , da min mor har redet noget tid på ham , ved jeg ikke om han er blevet døv for nogle a mine tidligere signaler .!

Kom med jeres mening ! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen træning/ridning i to måneder :'/
  • #1   4. nov 2007 Ville evt. hvis pengene er til det, få ham redet af en berider i en måneds tid.. evt. finde en berider elev der mangler en hest...

• #2   4. nov 2007 Tjah , Det kan bare ikke gå , når han jo ikke er dressurredet . Men ellers godt forslag . Kan høre min underviser om hun vil træne ham i en måneds tid . ;o) taak ! smiley

• Frk. Dyr
    Frk. Dyr Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 54 Følgere: 56 Svar: 1.279
    #3   4. nov 2007 Har jeg også?
    - Det er en måned efter man er blevet rask. (:
    - Jeg er desværre stadig syg af det .. -_-' og har været det i lidt over to måneder .. og ja, der venter mig min. to måneder uden ridning.

- Du må gerne være hos din hest. smiley

<i> Ashley.

• #4   4. nov 2007 Ashley :

Ja , men jeg tør ikke risikere at jeg pludselig får et stød i maven ! Er bare så bange for min milt skal springe . :S Men , hvordan har du det nu ? Har du stadig feber ? Eller hvordan ?

smiley

• Frk. Dyr
    Frk. Dyr Tilmeldt:
    jul 2006

#5   4. nov 2007 <b> Tania D </b>

Jeg har meget skiftende med hvordan jeg har det, men lige nu har jeg det helt fint.. Bortset fra at jeg har meget ondt i halsen, hoste og er snottet... Det er SÅ irriterende. Og jeg kan ik engang få lov at kysse min kæreste... /:

<i> Ashley.

• Frk. Dyr
    Frk. Dyr Tilmeldt:
    jul 2006

#6   4. nov 2007 Hvordan har du det?

<i> Ashley.

• #7   4. nov 2007 Ja , det er virklig nedern . To dage inden jeg fik det konstateret , havde jeg også kysset med en a mine venner , for sjov til en fest , : / Så har helt sikkert smittet ham smiley (og han har helt sikkert smittet sn kærste nu ) Øv .

• #8   4. nov 2007 Jeg har kun haft det i en uge , og min feber er allerede faldet til 37,9 nu , men mine lømfekirtler er stadig hævede , og jeg har vildt ondt i halsen . smiley

• Frk. Dyr
    Frk. Dyr Tilmeldt:
    jul 2006

#9   4. nov 2007 <b> Tania D </b>

jeg har ik fået det via kys .. aner ik hvordan jeg fik det, faktisk? ö ,

- Ja, det er nok det værste .. halsen .. Køb dem der hedder " heoxin " eller sådan noget.

<i> Ashley.

• #10   4. nov 2007 træls. jeg fik en virus i nervesystemet og er lige begyndt at ride igen efter ik at have kunne ride i over 2 måneder!!! er da lige til at blive sindsyg af! men er så heldig at jeg er i gang med at tilride min unghest, og det har passet fint med at han alligevel sku ha pause... men tror ik hesten vil tage skade af at få en vinter pause. kan de have rigtig godt af, og være meget bedre når man begynder igen smiley

Kommentér på:
Ingen træning/ridning i to måneder :'/

Annonce